quote:
Dit schreef 00h
via de telefoon (KPN 4G) netwerk werkt het wel...
maar via mijn iPad en PC (via modem) werkt het niet
hij zoekt verder... hier nog tips?
Als hij zijn telefoon op de wifi zet, kan hij dan op zijn telefoon nog op OA?
En welke provider van internet heeft hij voor thuis?
niet op OA site kunnen komen
Onderwerp van ware-jacob
-
4 jan '16 - 19:45:19
-
Als op 3 verschillende apparaten verbonden via dezelfde provider niet op OA gekomen kan worden, dan ligt het niet aan de apparaten, maar aan de provider/modem. Kan het zijn dat OA door online in een blacklist geplaatst is?
Als Tom er niet uitkomt, misschien bellen met de helpdesk van Online. lijkt mij dat het aan hun kant ligt4 jan '16 - 20:10:11 -
quote:
Dit schreef 00h
ja, lijkt mij een beetje vreemd dat Online OA op een blacklist zet.
Heb wel een tijdje een addblocker programma geinstalleerd voor YouTube filmpjes etc. Misschien was die AddBlocker de schuldige. Heb zelfs de beta versie van Chrome geinstalleerd (Google Chrome Canary)
ik kan OA gewoon pingen, maar kom niet op de site zegt Tom.
Hij kan aan de pc/ipad/smartphone blijven klungelen wat hij wil, maar daar ligt het niet aan. Niet met meerdere apparaten met andere besturingssystemen. Er staat dat hij met de smartphone via 4g wel op OA kan, maar via WIFI op dezelfde telefoon niet. Waar ligt het dan aan?
Niet de telefoon, maar de wifi en structuur (provider/modem/router) erachter.4 jan '16 - 20:33:06 -
quote:
Dit schreef ware-jacob
[QUOTE]Dit schreef 00h
[B]Tom heeft het ook en krijgt:
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
in beeld
Zo ben weer thuis en zie dat het draadje vervolg heeft.
jitske, die het probleem heeft, krijgt de boodschap
deze webpagina is nie beschikbaar
err_connection_reset
opnieuw laden
Zit ze toevallig ook bij Online?4 jan '16 - 22:13:30 -
quote:
Dit schreef Tom
Hoi Bart,
Het ligt aan Online!
Ze zijn druk bezig om deze fout te verhelpen. Er zijn bij Online al meerdere klachten binnengekomen met deze fout, ook voor andere sites.
Ik wacht rustig af
Dan zit je uren lang naar je pc/ipad/mobiel/router te kijken, alles overhoop te halen en blijkt dat het probleem toch niet aan jou ligt. Aan de ene kant frustrerend, aan de andere kant wel blij dat het niet aan een instelling oid ligt.
Waar zouden we zijn zonder alle automatisering van tegenwoordig5 jan '16 - 14:10:24