niet op OA site kunnen komen

niet op OA site kunnen komen 

Onderwerp van ware-jacob

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Wat vervelend voor haar...

    Maar zonder verdere info weet niemand wat het probleem is...
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    het enige wat we kunnen stellen is dat het ergens in de verbinding zit. Dat kan bij hem thuis zitten, of bij de provider waarmee hij OA niet kan bereiken. En dan kan het ook nog verderop in de route zitten.

    Klagen bij de provider is een goed idee.
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Als je niet kort geleden iets ge?nstalleerd hebt, dan is het geen goed idee om nu je hele computer overhoop te gooien.

    Het zou natuurlijk kunnen dat je zelf oa geblokkeerd hebt in de instellingen van je firewall. je zou die even uit kunnen zetten om te kijken wat er gebeurt. En als je meer van dat soort programma's hebt, zet die dan ook even uit om te testen.

    Als je geen toegang tot OA hebt, kun je me dan je ip-nummer sturen?

    Je vindt dat hier:
    >>LINK<<

    of hier:
    >>LINK<<

    Wat nog belangrijk is, is of je een online proxy gebruikt.

    email: info@ouderalleen.nl

    Of kan iemand dit aan deze pechvogels doorgeven?
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Ze zitten allebei bij online. Daar ligt dus schijnbaar het probleem. Mijn "netwerkman" zegt ook dat er vanuit OA geen reden is waarom ze geen verbinding kunnen maken.

    Ze moeten morgen maar boos online gaan bellen en schadevergoeding eisen voor de verloren uren!
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Misschien is dat een cookies-probleem. Probeer die te wissen. Samen met de tijdelijke internetbestanden. Hoop dat je dat kunt vinden in je browser...
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    En gaat het nog een beetje met jullie?

    Smile
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Tom


    Wanneer jij de kerstversiering uit de OA-banner haalt, ben ik weer helemaal tevreden Smile


    Oepsie...

    vergeten....
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Phred
    Interesant, ik had hetzelfde probleem in december, maar loste weer vanzelf op na 2 dagen. Onhandig was alleen dat ik midden in een uitje organiseren was.
    Misschien kon het ook een oorzaak zijn dat er enkele kopie of dezelfde mailtjes verstuurd zijn naar leden en dan blokkeert alsof het spam was. Bij een andere site gebeurde zoiets ook.

    De wegen van het internet zijn ondoorgrondelijk, maar wat je hier noemt ligt niet erg voor de hand. De enige die kan vertellen wat er hier mis was en waarom het mis was is online.nl. Dat kan gaan om een kapotte server of om een foutje van een medewerker of om een hackpoging van derden. We weten het niet.
Terug naar de lijst