Welke mobiele telefoon?

Welke mobiele telefoon? 

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    Ik heb al een aantal Xperia's gehad en nu nog.
    Ben erg tevreden over de camera kwaliteit en heb er zelfs een keer een vakantie mee gefotografeerd.
    Nog steeds verbaasd over de kwaliteit, ook op een 1920x1080 scherm.
    Met die ienie mienie sensoren heb je natuurlijk wel een bak daglicht nodig voor een beetje kwaliteit, dat wel.
    De flitser is soms ongelukkig geplaatst bij bepaalde telefoons en dan "lekt" er licht via het omhulsel de lens in wat vreemde kleurzwemen kan geven.
    Ik gebruik de flitser van een mobieltje dus echt alleen als de kwaliteit me geen ruk kan schelen en er gewoon een foto gemaakt moet worden.
    Bij slecht licht zijn alle camfoons trouwens ruk, tenzij je het alleen op je telefoonscherm bekijkt.
    Wil je kwalitatief goed foto's dan kun je uiteraard beter een camera kopen maar ik ga er vanuit dat je net als ik liever niets meezeult en toch foto's wilt kunnen maken.Smile

    Batterij kan me weinig schelen. Zolang ik die ene dag er mee doorkom, vind ik het prima.
    Sony heeft ook de stamina modus en die gebruik ik weleens als de batterij bijna op is.
    Werkt prima. In Juli is mijn abbo afgelopen en ik ga waarschijnlijk voor de Xperia Z5 compact.
    Alle normale modellen van tegenwoordig zijn me veel te groot.
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Dank jullie wel.
    Het wordt een Samsung of Sony!


    Er komt dit jaar een Xperia Z6 uit die zou moeten afrekenen met alle concurrentie Smile
    Bij die link vind je trouwens geen vermeende specs behalve dan formaat.
    Ik heb nu al interesse in de Z6 mini

    >>LINK<<
Terug naar de lijst