Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School

Opleiding in New York aan de American Ballet Theatre Jacqueline Kennedy Onassis School 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Geen tips en ervaringen, maar wat super voor je zoon! Goed, zeg!
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef martijntje
    Dank jullie wel Smile.
    Mocht New York niet lukken dan heeft nog zijn huidige dansvakopleiding, alleen de vraag is of hij daar kan blijven aangezien school daar mogelijk volgend jaar niet aansluit. Maar hij heeft ook nog een uitwijkmogelijkheid naar de Koninklijke balletschool in Antwerpen. Daar heeft hij vandaag auditie gedaan en hij kreeg gelijk te horen dat hij ook daar welkom is. Maar zijn voorkeur heeft wel New York omdat die opleiding gewoon echt heel erg goed aangeschreven staat.


    Smile

    Hij komt er wel!
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Wat gaat het goed!! Smile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Wat super! Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef martijntje
    [QUOTE]Dit schreef 013
    [B]In de extra bijlage van de telegraaf van 3 september , gisteren dus, staat een foto en verhaal van Jillis op weg naar New York. Leuk stukje .
    [/

    Ik heb het artikel zelf alleen nog op een foto gezien. We waren al onderweg naar New York. Gisteren ben ik teruggekomen.
    Een week geleden is Jillis naar zijn Dorm verhuisd en woensdag voor het eerst naar ABT/JKO. Het is wel even andere koek in New York. Wat een grote stad is het.
    In de dorm wonen bijna 1000 studenten van de Manhattan school of Music. Op de 16e verdieping heeft ABT/JKO een klein afgescheiden gedeelte voor 17 studenten van hun school. De eerste nacht ging om 2 uur het brandalarm af en werden ze ge?vacueerd. Dat is wel een belevenis gelijk op de eerste dag.
    Ook de opleiding zelf is wel even wennen. Maar hij gaat er zeker veel leren.
    Zelf zou ik nooit in Manhattan willen wonen, maar hij vindt het helemaal geweldig.
    Ik ben blij dat ik hem heb kunnen wegbrengen. [/B]


    Ik vind het stoer! Van jullie beide!

    Hoe is het nu voor jou?
Terug naar de lijst