Samsung tv updaten

Samsung tv updaten 

Onderwerp van lindaatje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje
    Help!
    Wie kan mij helpen.
    Samsung wil pas een monteur langssturen als ik mijn tv geupdate heb. Hij moet aangesloten worden op Internet.
    Lekker makkelijk praten als je een idee hebt hoe dat moet.
    Maarvoor deze vrouw lijkt alles Chinees.

    Wie kan dit doen? Please?
  2. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    quote:
    Dit schreef Piwi
    Heb je hem al met internet verbonden?
    Of via wifi of via (ethernet)-kabel?



    Nee zelfs dat is abracadabra
  3. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    Hij is niet aangesloten op Internet
  4. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    Ja dat van die usb stick hebben ze ook geadviseerd...dan moet ik dus eerst naar de winkel om een usb stick aan te schaffen. ..Dus boden ze het aan er 1 op te sturen. Kosteloos....maar dat kon nog meerdere dagen duren.

    Echt...lijkt allemaal super simpel als je iets van verstand hebt hiervan...maar ik snap er helemaal niets van...

    Ik heb een Samsung UE40J5100A

    En vind die update ook belachelijk...ik wil helemaal geen Internet op mijn tv.
  5. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Dan heb je mazzel. Dat gaat namelijk ook niet. Als ik de specificaties van deze tv bekijk dan heeft deze geen draadloos internet en ook geen bedraad internet bij zich.

    Dus blijft de enige oplossing gebruik maken van een usb-stick. Misschien kun je die van een buur lenen?


    De moed zakt me nog meer in de schoenen. ...
  6. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Even een andere vraag: ik zie dat je ook een draadje hebt lopen met problemen met tv van KPN. Is deze aktie nav dat draadje dat het niet aan KPN ligt maar aan je tv? Of is het en-en? Misschien kun je dan beter wachten tot KPN zegt dat je weer tv hebt? Of?

    Misschien kun je daar meer duidelijkheid in geven?



    Update. Ze sturen een usb stick op met de software.kan 5 tot 10 werkdagen duren !!! Als dat niets oplost komen ze van Samsung langs...en anders de KPN weer. ...wordt.een langdurig iets... kan nu tv kijken. Beeld is blauw....tis te schandalig voor woorden!! Tegenwoordig heeft iedereen meerdere tv's in huis...ik maar 1....
  7. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    Ik heb echt alle tips geprobeerd. Hdmi doet helemaal niets. Blijft het beeld zwart. Ook niet met een nieuwe kabel. Of met het draaien van de kabel.
    Met de scartkabel heb ik beeld..maar dat heeft een blauwe waas.

    Source doet ook niets.

    Bedankt voor de tips...
  8. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Andere hdmi poort geprobeerd? Je moet wel de source knop van de tv ab hebben h?. Niet die van kpn. Wat zie je op de voorkant van de mb gebeuren. Staat daar de tijd of een kanaalnr? En heb je de xperiabox al van stroom af gehaald en daarna de mb ook van stroom af (dus echt de stekker eruit). 5minuten wachten en dan eerst de experia box aan, weer 2 minuten wachten en dan de mb aan? Wachten tot dat deze is opgestart, aan zetten en dan de tv aan?


    Jep allemaal gedaan!
  9. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    Bedankt voor het aanbod maar ik krijg een usb stick opgestuurd
    Wil niemand tot last zijn.

    Bedankt!
  10. lindaatje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lindaatje

    quote:
    Dit schreef marinus


    Ja, je hebt gelijk. De site van samsung zegt:



    Ik had het verkeerd. Smile


    En dan nog is het abracadabra. Heeft mijn tv wifi?
Terug naar de lijst