LOI, NHA, Laudius...?!

LOI, NHA, Laudius...?! 

Onderwerp van Bobby

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Bij NHA zijn ook erkende opleidingen met examens en alSmile

    Ik heb een MBOstudie gedaan bij NHA, 7 jaar geleden geslaagd, en het is mij goed bevallen. De boeken/teksten waren voor mij prettig opneembaar. Jaren daarvoor ben ik wel eens met andere studies bij LOI begonnen, en dat was voor mij minder prettig (was nog voor het emailtijdperk)
    De examens zijn centraal in Utrecht en je kan (als ik mij goed herinner 3 vakken per examendag doen)
    Mijn stagebegeleidster van NHA vertelde dat zij ook bij LOI mensen begeleid, dus wat dat betreft....dezelfde mensenSmile

    Succes met je keuze!
  2. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    En welke is het geworden?
    (gewoon nieuwsgierigSmile)

    Enne...grammaticafouten is nu meer standaard als(of danSmile) uitzondering, helaas voor de taalofielen.
  3. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef Bobby




    NHA: Budgetcoach...

    Ik wens je veel plezier en mooie inzichten in het budgetteren tijdens deze studieSmile
    Alleen hetgeen wat bij deze studie bij het diploma beschreven staatSmile moet je echt wel 6x lezen, wil ik/je doorhebben dat het alleen een zelfstudie is met een diploma van weinig waarde zoals Scar beschrijft.

    Bij mij gaan studies vooral over de kennis die ik op doe en in de praktijk kan gaan brengen. Diploma's hecht ik weinig waarde aan ( m.i. een momentopname en vaak de mening van een docent, leest die hetzelfde als de student bedoelde????)

    Veel studieplezierSmile
    (enne misschien ga ik, door dit draadje ook wel weer een thuisstudie doen, tijd genoegSmile)
  4. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Sorag heb ik ook goede ervaringen meeSmile

    Mindfullness ook interessant

    Gisteren zat ik te kijken bij personal trainer(wordt het niet voor mij) en ook relatie en dating coach....vooral doordat ik zelf helemaal niets meer begrijp/lijk te begrijpen van relaties en dating. Zou zo'n studie mij helpen om weer meer (be)grip te krijgen voor partnerrelaties?

    Eigenlijk ben ik nu al met zhineng 2 als studie bezig. Doordat het meer een lichamelijke doe-opleiding is zag ik het even niet als lees/stampstudie, maar theorie dit zit er wel degelijk bijSmile alleen ik kom er maar niet aan toe, de theorie.
    Dus ik kan beter nog even wachten om weer met een thuisstudie te beginnenSmile.

    Allemaal succes met leren, en inderdaad op je CV kan je het vermelden (zonder en met diplomaSmile)
Terug naar de lijst