Google chrome werkt niet meer

Google chrome werkt niet meer 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Op je bureaublad met rechtermuisknop openen als administrator (als administrator uitvoeren)?

    Via programma beheer verwijderen en via IE of FF opnieuw downloaden?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Die programma's zijn dus beveiligd en niet zomaar te openen. Als je op een andere klikt met zo'n teken zal ie vragen om je administrator wachtwoord als het goed is.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ccleaner kan registerfouten opsporen. Als je die laat scannen en vervolgens foute registersleutels laat verwijderen, krijg je de optie om deze op te slaan in een bestand. Dat doe je uiteraard.

    Zou ook malwarebytes draaien.

    En uiteraard verwijder je chrome gewoon even van de pc.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zoals rdolfijn al aangaf, is je pc mogelijk geinfecteerd. Verwijderen van chrome alleen zal niet voldoende zijn.

    Ik zou echt de door mij eerder beschreven programma's even draaien. Ccleaner: >>LINK<< en Malwarebytes: >>LINK<<

    Als je alle instellingen in beide programma's laat zoals ze zijn kan er weinig mis gaan.

    Bij Ccleaner laat je eerst de pc opruimen (sluit alle andere programma's) je gebruikt daarvoor tabblad 'cleaner', kies voor analyseren en als dat klaar is voor opruimen. Daarna ga je naar tabblad 'register'. Vervolgens kies je: scannen op fouten en als dat klaar is: herstel geselecteerde fouten. Dan vraagt ie of je het zeker weet en eea wil opslaan in back up bestand. Dat wil je uiteraard en kiest de voorgestelde map. Daarna herstellen.

    Bij Malwarebytes zorg je tijdens de installatie (laatste pagina) er voor dat je de optie 'premium versie uitproberen' weg vinkt. Je gebruikt dan de gratis versie die niet gaat zeuren. Je laat m scannen. Vind ie iets, dan selecteer je dat allemaal en laat dat verwijderen. Daarna wil ie de pc opnieuw opstarten.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Op buroblad staat antimalwarebytes maar daar staat ook zo'n schildje in en die vraagt ook bij openen of die bestanden mag wijzigen op mijn computer. Die durf ik niet te openen geen idee waar ik dan toestemming voor geef want die schildjes staan nu bij meerdere programma"s en ze vragen allemaal om toestemming om wijziginen op mijn computer te mogen aanbrengen.

    Ik snap niet waar al die schildjes opeens vandaan komen Smile

    Ws heb je de adminstrator rechten ineens weggehaald?

    Als je beide eerder genoemde scans draait is het ergste wel weg en denk ik dat je gewoon toestemming kunt geven. Desnoods verbreek je de internet verbinding (gaat niet op voor chrome uiteraard).
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Er lijkt mij ook iets aan de hand met dat administrator gedoe want daar komen die schildjes vandaan inderdaad maar hoe draai ik dat terug? Ik kan bij "Gebruiker" "administrator" ook niet wijzigen in "standaard gebruiker"

    CC cleaner is al gedraaid in ieder geval.

    Ook de register optie gebruikt? En Malwarebytes is dat nog gelukt? Chrome al verwijderd?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Jep!
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Daarna opnieuw opstarten en evt malware en ccleaner nog es herhalen. Dat zou ik tenminste gedaan hebben.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Verwijder chrome nou es.... Ik denk het wel en waarom niet doen, zo makkelijk. De malwarebytes met icoon is dezelfde als die je net gedownload en gedraaid hebt?
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hangt van je windows versie af. Maar via programma's en onderdelen moet het zeker lukken.

    Via IE download je chrome weer >>LINK<<
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ennnnn?
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Blijkbaar is je beveiliging opgeschroefd. Ik ziet trouwens ook bij alle programma's die systeem wijzigingen kunnen doorvoeren een schild staan. Niks mis mee.
Terug naar de lijst