Update software

Update software 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Loeki

    Hier niet: ook Ipad.
    (Zie foto)



    .



    Ah, heb dit nu ook. Smile
    Firefox, Windows 10.1, Laptop.
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Die-andere


    Een leeg grijs veld ?
    zoals voorbeeld van Loeki ? ( op blz 6 )

    zo ja, dan zijn de antwoorden al gegeven



    Oh, je bedoelt dat de gebruiker actie moet ondernemen omdat een software update niet correct gaat?

    Nou, zal er eens een nachtje over slapen.. Smile
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Malero
    Nou, luisterTT eens. Ik heb geververst, en verder weet ik niet wat ze bedoelen. Ik heb alles nagelezen.


    Nee, dat is te simpel Malero.

    Je zal naar het menu van je browser moeten gaan, rechtsboven te vinden.. veelal een knop met 3 horizontale strepen.

    Dan het onderstaande uitvoeren (zie quote van Die andere)

    Alle geschiedenis
    Cookies
    En formulier gegevens gewist
    En opnieuw ingelogd

    .. en dan zou het moeten werken..

    Suc6
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Die-andere



    Ik zou er 10 over doen , sjucht


    Nou, ik ben maar ff 'in de benen' gesprongen..
    Nu zit ik dus op IE dit bericht te tikken.. is niet bekend met OA waardoor ik kennelijk nu een goed beeld heb..

    Enfin, in Firefox is geschiedenis wissen niet zo makkelijk.. altijds, onder de knop geschiedenis kan van alles weergegeven worden.. maar niet gewist..Smile

    Dus via andere instelling gekozen voor 'geschiedenis wissen bij afsluiten Firefox'.. Alle default ingestelde vinkjes bij dat menuonderdeel laten staan..
    Firefox afgesloten.. en die is nu mooi van de leg.. want wil niet opstarten..
    *(^%^^ArghjjhjjjksdhfiushyjknkjohjnjknbkjSmileSmile

    Zal morgen nog eens de mobiel proberen.. daarop doe ik OA met Chrome ..
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Al bekend dat de inlog / aanmeldbutton in IE versie 11 een vierkant blok is in plaats van de rechthoek?
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Sander76

    (...)
    Zal morgen nog eens de mobiel proberen.. daarop doe ik OA met Chrome ..


    Ook ruk dus..Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Raymond

    (..)
    Je brouwser onthoud namelijk van alles zodat jij zonder gedoe en snel kan werken.
    Je brouwser heeft iets onthouden wat in versie 3.1 veranderd is
    Je moet je bouwser even vertellen dit te vergeten zodat hij wat in versie 3.1 veranderd is opnieuw leest
    (..)


    Maar ff hoor, je kan toch in de software code toch ook een regel opnemen in de trant van:

    "beste browser, hier ben ik, softwareversie 3.1. van OA.
    Er zijn wat zaken gewijzigd..
    Wil jij de volgende regels even verwijderen....
    .. en vervangen door de navolgende coderegels.."
    Smile

    .. en dan is het aan de achterkant gefixd en kan de gebruiker JUIST zonder gedoe verder OA'en..

    Toch?
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ok. dank voor je toelichting ArnoM.

    Toch blijf ik het raar vinden dat ik het hier bij OA meemaak en bij andere forums niet.. en een jaar of wat geleden tijdens een project ook niet.. waarbij toen toch ook een nieuwe software versie werd gelanceerd.

    Uit die tijd heb ik de 3 browsers op mijn laptop overgehouden.. want het moest op alle drie werken. wel in de hoogst beschikbare versie inderdaad.
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Sander76

    (..)..[

    Dus via andere instelling gekozen voor 'geschiedenis wissen bij afsluiten Firefox'.. Alle default ingestelde vinkjes bij dat menuonderdeel laten staan..
    Firefox afgesloten.. en die is nu mooi van de leg.. want wil niet opstarten..
    (..).


    Nou, warempel, FireFox heeft er zin in gekregen.. doet het nu toch wel.. en inderdaad, het reactiescherm is weer zoals vanouds..

    Nu snel ff het vinkje bij geschiedenis uitzetten..Smile
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Raymond

    Dat komt omdat elke brouwser de PHP en HTML code op zijn eigen wijze leest en vervolgens de pagina opmaakt.
    De opmaak kan in verschillende brouwsers dus iets afwijken. Hier kan Bart niks aan doen.
    Dat komt omdat "ze" zich allemaal keurig houden aan de verschillende standaarden....... (niet dus)


    Nou, kennelijk houdt IE 11.1, FireFox & Chrome wel een bepaalde 'gelijke' standaard aan.. want ik zie in die browsers (Chrome via de telefoon) hetzelfde formaat 'button'.. ~zie in de afbeelding op rechts-
    Ligt toch ergens aan de codering..

    Plaatje
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Mooi, dank voor de duidelijkheid Bart.
  12. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    De aanmeldknop zag er nu, in Firefox al beter uit. Tekst netjes in het groene vierkant en iets meer naar rechts uitgelijnd. Nog wel kleiner dan voorheen volgens mij.
Terug naar de lijst