Maatschappijleer 2 of wiskunde?

Maatschappijleer 2 of wiskunde? 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. mtriviant
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mtriviant
    Wij stonden een paar jaar geleden voor dezelfde keuze, dochter heeft ze allebei gedaan.
    Dat kwam niet zo heel vaak voor op VMBO-B, maar de school wilde daar wel aan meewerken en
    ze is ook geslaagd voor beide vakken. Ze was in goed in beide vakken en wilde geen keuze maken.

    Dat is ook nog altijd een optie natuurlijk. En even voor de beeldvorming: mijn dochter is echt geen enorme
    studiebol, het vroeg van haar alleen wat extra planning (ze volgde ??n uur per week wiskunde en het andere
    uur maatschappijleer).

    succes met kiezen,

    groetjes,

    Marjo
  2. mtriviant
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mtriviant
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ze waren hier helaas vrij stellig. Vakken worden tegelijkertijd gegeven dus: kan niet Smile De lessen om en om volgen, heb ik eigenlijk niet eens over nagedacht. Weet niet of het haalbaar is.


    Vakken half om half volgen, heeft mijn dochter ook gedaan en dat ging prima. Er wordt dan wel meer zelfwerkzaamheid van je zoon verwacht omdat je maar de helft van de lessen volgt maar nogmaals, dat was hier prima te doen (afgezien van het gegeven dat de wiskundedocent haar steeds op ongeoorloofd afwezig zette als ze in de maatschappijleerles zat, maar dat is het ergste wat ik ervan kan zeggen).

    Succes,

    Marjo
  3. Bericht van mtriviant is op 30-04-2016 om 13:21:55 uur verwijderd door mtriviant.

    Reden: dubbel geplaatst

     
Terug naar de lijst