Naaimachine?

Naaimachine? 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    ik vraag me af of je dat met een naaimachine kunt oplossen. Het materiaal is vaak kunststof, glibbert onder de naald weg, dat naait niet even snel gen gemakkelijk. Die lipjes zijn meestal dik materiaal en op lastige plekken, dus het is maar de vraag of je er doorheen komt. Ik zou eerder goed plakspul gebruiken bij een tent, of het thuis laten fixen bij een naai atelier.
  2. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Die elastieken vast naaien aan het doek red je wel met een naaimachine.
    En die krijg je ook wel onder het voetje van je machine.
    En naaien is niet zo moeilijk hoor.
    Je moet wel goed weten hoe je de naaimacine inspant met het garen. En dat je het spoeltje goed in de machine steekt.

    Anders een keer een naaimiddagje organiseren. Met elkaar kussenslopen of zo naaien. Dan kun jij mooi leren hoe je met de machine om gaat. Smile


    maar een paar keer te snel heen en weer raggen over de enkele stof levert ws heel snel een gat op hahahaha
  3. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    hoe vaak heb je eigenlijk een losse elastiekjes? Als het iedere vakantie weleens voorkomt, dan is het eerder tijd voor een goeie tent
  4. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Jahoor. Dat red je ook wel met goedkoop. Die stoffen van de binnententen zijn niet zo dik.

    En ik stem natuurlijk voor een naaimiddagje. Dat begrijp je natuurlijk wel! Smile


    kan ik ook wel gebruiken zo te horen
Terug naar de lijst