Dak

Dak 

Onderwerp van Jacqueline_69

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69

    Nee. Oke. Maar stel dat het moet?


    Dit mag alleen een asbest deskundige doen, met alle vergunningen die nodig zijn. Je gemeente kan meer vertellen. Dit kan klauwen met geld kosten, maar misschien is er een saneringspotje bij de gemeente.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69

    Oke. En als dit in de akte van levering staat, moet je er dan ook echt van uit gaan dat er asbest in zit?


    Ja. Dit is een clausule die er verplicht in moet zitten als zij weten dat er asbest in zit.

    Als er geen asbest in zit, had er gestaan dat het niet bekend is of er asbest aanwezig is, maar dat verkoper wel wordt gevrijwaard mocht het toch worden aangetroffen.

    Asbest is geen probleem als het alleen maar ligt te liggen, hangt te hangen oid. Zodra het bewerkt wordt komen er super fijne vezels vrij. Deze vezels kunnen ervoor zorgen dat de persoon die ze binnen krijgt met een jaar of 20 komt te overlijden (oom en tante van mij was het inderdaad precies 20jaar na dato). Het is dus een sluipmoordenaar.

    Edit: zo te zien is je tuin ook niet op de meest schone grond geplaatst. Laat staan waar je huis zelf op staat. Weet je wat op dat terrein heeft gestaan voordat de huizen gebouwd werden? Blijkbaar zijn deze huizen wel wat ouder (jaren 70 of ouder), dus waarschijnlijk zul je dat niet weten.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Aangezien ik niet weet wat er veranderd is, graag meer informatie?
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69

    Zie je die kachelpijp op het dak? Die was er 's ochtends niet.


    Tja, die staat erg laag op het dak. Misschien zijn ze met de aansluiting langs het beschot gegaan. Maar slim is dit niet geweest.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Zoals gezegd: het kan zijn dat er precies langs het beschot is gewerkt. Misschien dat er niet in is gezaagd. Je buren (en de bouwvakker) zullen dat met een jaar of 20 zeker weten.

    En wat Wieb zegt kan ook heel goed: misschien is dat huis al gesaneerd. Dan is er helemaal niets meer aan de hand.
Terug naar de lijst