Appartement Londen

Appartement Londen 

Onderwerp van Inge71

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Inge71
    Ik wil van de zomervakantie een week naar Londen (vliegtuig) met mijn 13 jarige dochter als de oudste heerlijk op Bali op t strand ligt. Maar ik wil ook graag zelf kunnen koken omdat we dan gezonder en waarschijnlijk goedkoper eten dan elke avond in een pub of restaurant. Heeft iemand wellicht de gouden tip?



    Je kan heel goedkoop echt heerlijk eten halen in straattentjes in bv Camden Town. Allerlei nationaliteiten en soorten eten. Om je vingers af te likken. Voor zo'n 7 euro omgerekend hadden wij bv een heerlijke vietnamese maaltijd. In soho ook prima goedkoop te eten in allerlei tentjes .Cliche van alleen maar slecht brits eten in pub is al lang niet meer waar. .
    Wij zaten hier verder. >>LINK<<;l NIet groot, maar je bent toch voornamelijk op pad. Heeft kitchenette met magnetron, grote supermarkt in de buurt. Is heel goed bevallen.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Inge71

    Dank je wel!! Goedkoop is het niet echt.............begint vanaf 1100 euries voor 5 dagen. Maar het komt goed!

    Londen is niet goedkoop, geldt als een van de duurste steden om te bezoeken. >>LINK<<
    Maar moet goedkoper kunnen, ik was per nacht destijds 100 euro kwijt.
Terug naar de lijst