Aansluitsnoer kookplaatje

Aansluitsnoer kookplaatje 

Onderwerp van -caty2

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ow jawel hoor. Isolatie is wat te ver afgesneden.. alhoewel dat ook noodzaak kan zijn omdat je nu eenmaal wat ruimte moet hebben om die mini draadjes in de stekker vast te wroeten..

    Ik heb een verlengsnoer waarvan de stekker zelf, het opklap mechanisme, niet meer jofel is.. Werkt wel als het erin zit, dan houdt het zich bij elkaar.
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef -caty2


    Dat bedoel ik......ik zal van de week eens kijken of een buurman er even naar wil kijken en of hij hem dan goed vast kan zetten zoals het hoort.


    Het is dus een stekker met een schroef erin, zodat je deze kan open klappen?

    Dan zou je zelf de stekker alvast open kunnen schroeven en kijken of dat dwarse, stalen, verbindinkje erop zit waar de witte mantel dan onder zou moeten.

    Verder, ?ls je het wil repareren.. dan wordt het snoer wat korter.. heb je daar genoeg lengte voor?
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Ook jij kan dat best zelf hoor. Een schroevendraaier heb je vast wel ergens. En in plaat van een striptang en kniptang doen een aardappelschilmesje en een schaar ook wonderen
    >>LINK<<


    Eens. Kijk vooral even naar dit plaatje.



    Ik kan mij vergissen.. maar ook deze buitenmantel zit n?t buiten de stekker in plaats van erin...Smile
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Die-andere



    Dit is plaatje 1
    Zo begin je Smile


    LOL
Terug naar de lijst