nieuwe mensen leren kennen

nieuwe mensen leren kennen 

Onderwerp van willemijn1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Raymond


    Ben twee keer geweest. die twee keren dat ik er geweest ben waren het nogal randstad kakkers die bij het eerste pad naar links in "het bos" al verdwaald waren omdat ze geen paaltje zagen....
    Maar kan het beide keren verkeerd getroffen hebben.

    (en ik krijg zowiezo al huiduitslag van een club die HBO+ aangeeft op de website)

    NMLK?ers zijn actieve, communicatieve types (HBO+) met een gedeelde allergie voor sleur. Ze maken makkelijk contact en zijn oprecht ge?nteresseerd in nieuwe mensen en activiteiten. NMLK is geen datingsite, maar waar mensen samenkomen weet je maar nooit wie je tegenkomt.

    NMLK houdt de lidmaatschapskosten bewust laag, Voor ? 5 per maand ben je al volwaardig lid en zet je direct je eigen activiteiten op. Vier maanden rondkijken op nmlk.nl om een idee te krijgen van alle activiteiten, is gratis. Je kunt dan echter nog niet meedoen aan activiteiten.

    Bron: >>LINK<<


    Haha dat dus...mag geen lid worden, geen HBO+
  2. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Dimmy


    Boeie. Heb ik ook niet (en ben nog nooit naar huis gestuurd Smile). Is werkelijk geen issue.



    Ohhh dus kan gewoon een gokje wagenSmile

    Moet niet gekker worden. Zo heb/had je er toch ook 1...alleen knappe mensen haha. Wat is nou knap/lelijk en slim/minder slim😜
  3. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik vind het zo apart... De kritiek op de eisen van een site of een community. Als je je er niet jn kunt vinden, wordt je toch gewoon geen lid?


    Mijn mening geven mag wel toch???
  4. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef allrounder


    Jaja, Judith...., maar mbt de eis alleen knappe mensen zullen wij toch geen moeite hebben ? Dan gaan we sowieso door voor de volgende ronde ..! haha


    Whahahaaaaa tuuuuurlijk
  5. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Rustig maar Smile

    Ik schrijf nergens dat dat niet mag toch? Ik gaf alleen mijn mening dat ik het apart vind als iemand kritiek heeft op de eisen. En dan nog is de vraag of je je aangesproken wilt of moet voelen Smile


    Haha rustig maar Bloem😉

    We geven allebei onze mening.
  6. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Sterke


    Zolang je geen bevriend staatshoofd beledigt...


    Zou niet durven!

    Even iets anders, jij bent die van de trein toch?
  7. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef Sterke



    Trein? Ik?


    Haha met Astrid, treinen reden niet, lift....zegt dat je iets??
Terug naar de lijst