MIO routeplanner

MIO routeplanner 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ik wil wel Ff voor je zoeken op typenummer.

    Zelf heb ik ook ervaring met een brakke.code voor software aankopen. Was voor een MS product.

    Het zou daaraan kunnen liggen..
    Anderzijds zou het mij niet verbazen als er een beperkende voorwaarde zit aan de lifetime update (lees, aanvullend product moeten kopen om' gratis' mogelijk te maken).
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Website van MIO lijkt mij niet helemaal optimaal (correct) te werken.

    Op deze pagina >>LINK<< staat een * met verwijzing naar de voorwaarden voor lifetime update kaarten.. Vergeet men alleen het >>LINK<< ervoor te zetten.. waardoor de link niet werkt. Smile
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Zo ver kom ik geeneens.
    Bij het aanmelden moet ik een code invullen en dan krijg ik keer op keer melding dat die code niet goed is.



    Had ik dus ook bij dat Microsoft product.. Vrees dat daarin de fout zit. Je toestel is niet aangemeld..
    Indien jij de code uit de doos hebt.. is vermoedelijk een codeserie ergens in het logistieke/verkoopproces niet goed geregistreerd...

    Ik heb de site van Raymond ook in het NL gevonden.
    Jouw toestel staat onder het 2e rode kopje..

    >>LINK<<
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Hier staat dus jouw 'probleem' vermeldt bij de support FAQ's.

    In het engels.. en (verrassend of doelbewust?) niet klikbaar om de vraag open te klappen en het antwoord te lezen.
    >>LINK<<

    Vage zooi.
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Sander76
    Hier staat dus jouw 'probleem' vermeldt bij de support FAQ's.

    In het engels.. en (verrassend of doelbewust?) niet klikbaar om de vraag open te klappen en het antwoord te lezen.
    >>LINK<<

    Vage zooi.



    ~~~~
    Oei, ik zat zelf 'fout'.. Mijn bowser opende een separaat venster maar doet dat maar ??n keer per item.. Vandaar dat ik bij de hierboven genoemde link niks te zien kreeg..

    Edoch, hopelijk kan je onderstaande link zien. Hierin wordt gesteld dat de juiste typering van belang kan zijn.. Is de 'O' wel als letter 'O' geschreven en niet als cijfers 0..


    >>LINK<<

    Kan je hier iets mee?
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Ben sinds febr vorig jaar in het bezit van een MIO 4900LM routeplanner. Nieuw gekregen.
    (..)


    Wanneer heb je het toestel geregistreerd en hoe 'oud' is je activatiecode?
    Als dit vorig jaar was.. en je hem nu voor de 1e keer gaat updaten.. zou het best kunnen zijn dat de code 'verlopen' is..

    In deze link staan de voorwaarden voor eenzelfde promotieactie voor wat oudere MiO toestellen..
    Zoals ik het lees is het inderdaad 'gratis' zonder afname van een extra product. Althans, destijds dus.

    >>LINK<<

    Het is lastig bij MIO om online actuele voorwaarden te vinden. Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Vogeltje



    Hier kan het dus wel eens ergens fout zijn gegaan.
    Heb op tijd geprobeerd te registreren toen, maar dat mislukte, code werd niet herkent of was ongeldig. Naderhand nog meerdere keren pogingen gedaan die ook mislukten.
    Kan best zijn dat die dus verlopen was. De MIO nieuw in doos kado gekregen bij aankoop van de auto. Zelfde garage die vage reparaties deed en sjoemelde met de winterbanden en de velgen. Kan dus best zo zijn dat MIO niet zo nieuw was als beloofd.


    Ah die garage..Smile

    Tja, als ik de support link goed interpreteer.. dan is de 4900Lm serie leverbaar geweest tussen 2012 en 2014..

    Kan best ergens 'als laatste doos uit een actie' in een magazijnhoek van een autobedrijf verstoft hebben.. totdat een koopster van een auto zich melde ?n er een 'slachtoffer' voor gevonden was..

    Tja, je zou MIo nog eens een e-mail kunnen sturen met jouw uitleg en de vraag om een nieuwe activatiecode..

    >>LINK<<

    Ps.. reden dat je een engelstalige medewerker gesproken hebt.. zal met de 'drukte' te maken kunnen hebben..
    Tja, wellicht is het antwoord dat jouw gegeven is.. misschien heel niet het antwoord dat klopt.... denk ik..
    Zo'n callcentre systeem zal ook niet altijd betrouwbaar zijn.. naar mijn mening.

    Succes ermee.
Terug naar de lijst