Reisroute

Reisroute 

Onderwerp van Tinus

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Inge71
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge71
    quote:
    Dit schreef SFR
    Hm, ben wel nieuwsgierig geworden.. even op google gekeken.

    Misschien is het een idee, als tijd an sich niet je probleem is.. op vanaf A'foort, A1/A30/A12/A50/A73 via Nijmegen naar Venlo te rijden. Daar de grens over, de autobahn 61 richting Koblenz te nemen.. Na Kerpen de autobahn 1 nemen richting Saarbr?cken. Daar de A4 naar Metz en doorsteek via de N431 naar de A31 in Frankrijk richting het zuiden.

    Die autobahn 1 lijkt mij wel een mooie route.. 'kronkelt' lekker en je mag een stad doorkruisen / of omheen rijden..Smile
    Of het rap gaat.. geen idee..

    Heel rap dit is mijn standaardroute naar familie in Metz of op doorreis naar de Provence, gemiddeld 8 x per jaar, velen malen sneller en relaxter dan Antwerpen- Brussel- Luxembourg of Maastricht- Luik-Luxembourg.
  2. Inge71
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge71
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Kost dit inderdaad ongeveer net zoveel of minder tijd als via Maastricht?

    Igg net zoveel , vaak sneller maar minder ergernissen.
  3. Inge71
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge71
    quote:
    Dit schreef Tinus

    En hoe rijd je door of om Sasrbrucken?

    Ik rijd naar Saarlois en daar ga ik eraf en de grens over. maar ik ken de weg en ga binnendoor en bij Saint Avold de snelweg A4 richting Metz weer op. Scheelt een half uur met route snelweg langs Saarbrucken.
  4. Inge71
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge71
    de route vanaf Venlo: A61 richting Koblenz, M?nchengladbach / afslag 34 naar B262 richting Mendig Mayen / A48 richting Trier Koblenz / A1 Saarbrucken Luxembourg / A8 Karlsruhe Saarbrucken / A620 Saarbrucken Saarlois, ( ik neem dan afslag 4a Lisdorf st Avold.)
Terug naar de lijst