MoederAlleen

MoederAlleen 

Onderwerp van Boep


Dit onderwerp is gesloten.
door Boep zelf op 2 juni 2016 om 22:27:30

Terug naar de lijst
  1. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Kan ik mijn instellingen nog veranderen? Ik wil ook wel eens in VA lezen Smile
  2. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef EmC


    Laatste bericht daar is van 2 jaar geleden ofzo


    Echt? Oh laat maar zitten dan
  3. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Het is natuurlijk heel vervelend als mannen kunnen lezen/schrijven op MA en andersom ook. Dat is niet de bedoeling van die delen van OA. Ik heb al vaker hier meegemaakt dat een man een nieuw account aanmaakte en zich voordeed als vrouw. Echter, ook dit is internet en ook op MA ben ik me ervan bewust dat 'iedereen' meeleest en post ik dus ook niet m'n hele hebben en houden.

    Volgens mij is het aanmaken van een dubbel account technisch gezien wel tegen te gaan. Ik ben geen expert maar heb op een andere site wel eens gelezen dat je het zo kunt instellen, dat de webmaster ziet wanneer er een tweede account is aangemaakt met hetzelfde IP-adres. Dat is dan ook te blokkeren.

    Dat risico kan dus afgevangen worden.

    Echter, wanneer een man echt van plan is om op MA te lezen, dan zijn daar wel mogelijkheden toe, door bijvoorbeeld met een vrouwelijk OA-lid mee te lezen. Ik zou alleen niet weten waarom iemand dat zou doen, behalve dan om een ex te controleren of zo.
  4. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef bart


    Je leest het verkeerd om. Dat is juist een pluim. Jullie doen dat soort dingen niet.


    Klopt, geen enkele behoefte aan ook Smile
  5. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Bart.

    Het zou al schelen als je leden die sexe in het profiel niet aan geven uitsluit van beiden.
    Of is dit al zo


    Dat is al zo, had ik toevallig ook al nagevraagd Smile
  6. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Mark-met-een-K



    Alsof wij dat wel hebbenSmile

    ( op een verdwaalde schipper na misschien)


    Allereerst valt er niet zoveel te lezen in MA.

    Ten tweede: jij bent de meest nieuwsgierige man die ik ken, maar inderdaad ... je vraagt nooit wat daar geschreven wordt (en ik zou het ook niet vertellen) Smile
Terug naar de lijst