We merken niks bij het schakelen, gaat op de achteruit na allemaal prima. En slecht in de achteruit willen schijnt bij Agila te horen want hoor daar meer over.
Zijn net terug uit de bergen (ervaring op zich met een 1.0 :-) ) en ook daar geen problemen gehad met schakelen.
Ik weet het niet. Ga niet terug naar de firma list en bedrog.
Heb met de opelgarage afgesproken dat ik vandaag even langs rijd bij hun en dat ze gaan kijken wat er aan de hand is. Second opinion kan nooit kwaad toch?
Ik zou ze vragen de bak bij te vullen, iets boven peil en deze iedere beurt weer aan te vullen. De bak lekt niet dusdanig dat die leeg lijkt te raken anders waren de lagers er al uit gevlogen. Als de bak het uiteindelijk begeeft kun je ook kijken voor een sloopbak. Ik bedoel een bak uit een schadeauto, dat is vaak goedkoper dan een gereviseerde bak. Let wel op dat naast reviseren ook in en uitbouwkosten nog bij de prijs komen.
quote:Dit schreef Bloem
Ik heb een dealer onderhouden auto. Door alles bij de dealer te doen met originele BMW onderdelen, behoudt mijn auto een betere waarde. En ik betaal echt niet altijd de hoofdprijs.
Bij BMW wel hoor..... ik heb 2 collega's met zo'n ding.
quote:Dit schreef Bloem
Dan word ik regelmatig gematst. Ik heb voor verschillende dingen wel offertes opgevraagd bij andere partijen en die duw ik gewoon onder hun neus. Ik krijg altijd korting en betaal nooit de hoofdprijs. Ik betaal nergens de hoofdprijs voor, heb ik een hekel aan.
Tsja, mijn collega's zijn geen goedgebekte blonde jonge vrouwen....... alleen bij de BMW dealer neerzetten kost al ?45,- hoor ik ze klagen. Onderdelen zijn hartstikke duur en de auto wordt standaard elke keer op kosten van de klant gewassen.
Voor de prijs van 2 BMW navigatie-updates koop je ook een nieuwe TomTom met dezelfde futures en levenslange "live" verkeersinformatie in binnen en buitenland en levenslange kaart en softwareupdates.