Netflix, hoe?

Netflix, hoe? 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    Iemand al een Apple TV genoemd? Zelf beschik ik over een Smart TV (4 jaar oud) die al snel geen updates meer kreeg, bovendien was de beeldweergave niet geweldig. De huidige Smart TV modellen zijn ongetwijfeld weer beter, toch blijft het magere update beleid van fabrikanten (bron: Tweakers Net) een bron van ergernis voor velen.

    Daarnaast heb ik een Chromecast en Apple TV, de Chromecast is het meest eenvoudig van die 2. In een HDMI aansluiting stoppen, eenmalig wat instellen en klaar! Bedienen via een mobiel of tablet, stabiliteit blijven wat mij betreft achter bij de kwaliteit en comfort van de Apple TV. Met een Apple TV is, naast uiteraard Netflix kijken, het zien van buitenlandse zenders (o.a. de BBC iPlayer) wel mogelijk, zijn er apps te installeren op de laatste versie en heeft het de mogelijkheid van Airplay - een eigen Apple protocol - wat voor mij een groot pluspunt is.

    Boep heeft haar keuze zo te lezen al gemaakt, ik hoop dat ze er veel kijkplezier mee gaat beleven!
  2. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Boep
    >>LINK<<

    Smile

    Wat ik tot nu toe gevonden heb: chromecast moet op een 2.4Ghz netwerk en mogrlijk zit mn mobiel of wifi/modem op 5Ghz?
    Wat nu?

    Heb je een 1e generatie Chromecast dan?
  3. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Boep

    Even gezocht op het >>LINK<< Ja, is wel iets voor mij denk ik. Smile
    Eerst House of Cards doorworstelen.
    Vanavond ga ik trouwens proberen de chromecast te verhuizen naar mn slaapkamer tv. Volgens mij moet dat kunnen! Maar zo niet, dan vraag ik hier wel weer advies. Smile

    Zolang je een HDMI aansluiting op de slaapkamer TV hebt en je WiFi bereik voldoende is gaat dat lukken!
  4. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ja volgens mij zit er een hdmi aansluiting op dus daarom dacht ik ook dat het moet kunnen. Regulier wifi bereik is geen probleem, voor tablet enzo dus dan moet dat met de cast ook lukken toch?

    Ja, dat moet lukken. Succes ermee en plezier met Netflix, dat blijf ik een prachtige ontwikkeling vinden (net als Spotify, Bliyoo en andere legale digitale kijk, luister en lees diensten).
Terug naar de lijst