Netflix, hoe?

Netflix, hoe? 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Boep

    Nee, niks doet het. Ik had het al eens uitgeprobeerd maar was vergeten wat ik nog moest hebben. Een adapter dus. Smile


    nou, dan is ie toch niet echt 'smart'
    want dan had ie zelf al iets om met een netwerk te verbinden (kabel of wireless).


    Dan kun je ook nog overwegen om een 'chromecast" aan te schaffen ipv zo'n wireless samsung ding.

    die moet je wel met een smartfone of tablet aansturen. Maar in mijn ervaring qua verbinding stukken beter dan mjn samsung smart tv.
  2. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Boep

    Als ik een wifi adapter heb moet ik ook nog een kabel?


    nee, het is of / of /of

    (kabel/wifi/chromecast)
  3. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ja daarom. Ik zei toch al dat ik morgen een adapter ga halen. Kabels begin ik niet weer aan. Dat is zo 2002.


    je schreef dat je nog naar een chromecast wilde kijken. Die is ook draadloos.
    Leek me ook wel verstandig. Ondanks Bloem haar rigoreuze opvatting.
    (Betere wifi verbinding dan samsung, dus betere stabiliteit bij film kijken)
  4. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ben ik niet met je eens.


    geeft niet.
    maar het is wel handig als Boep de info heeft die ze nodig heeft voor een goede beslissing.
    En die kan ze gewoon zelf nemen.
  5. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Joy


    Nou wil ik niet inbreken op je draadje, maar er zijn nou eenmaal mensen hier die er meer van weten. Ik zou graag in een andere kamer een tweede Chromecast willen aansluiten, werkt die dan gewoon hetzelfde via het bestaande abo/tablet/mobieltje om te bedienen?


    Ja, dat werkt. Het is wel handig om beide chromecasts een andere naam te geven, daarna kun je kiezen welke je wilt bedienen met de app.
  6. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Moet die gegeven info wel kloppen Smile


    de mijne klopte.
    beter dan de jouwe.
  7. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Inge65



    Ik stopte hem er gewoon in, naam geven en klaar. Of zo.


    Dat ging bij mij ook zo, alledrie de keren.
    Maar bij mijn dochter niet, ook een vage melding.
    Toen heb ik de stroom eraf gehaald en het ding verwijderd. TV ook even uit en even gewacht.
    Toen de hele procedure, in de juiste volgorde, nog eens gedaan.
    Daarna werkte het ook daar meteen.

    EN anders gewoon een wifi adapter. Smile
  8. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Boep

    Dat laatste had ik ook op gehoopt. Maar zie ik morgenochtend wel even. Nu geen zin meer om me n?g een keer te ergeren mocht dat de oplossing niet zijn.
    En anders Ziggo even bellen over mn routerinstellingen.


    Dat laatste idd als het je niet lukt:
    dan heb je die info waarschijnlijk ook nodig om een wifi adapter te installeren.

    oei, mijn stroom is op....doei,,,, succes morgen!
  9. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Boep

    Vraag 1: ja.
    Android.
    Op mn mobiel, als hij probeert de app te openen. Ik zou de vraag moeten krijgen mn wifi wachtwoord in te stellen en zo nog wat vragen die vanzelf openen en ik moet bevestigen. Maar zover komt het allemaal niet.


    krijg je wel een beeld vd chromecast op je tv, met een code in beeld? (TV moet dus wel op die ingang staan waar de chromecast in zit)
    Die moet je vlgs mij als eerste invoeren in de app.
  10. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Boep

    Nee, geen code.
    App is wel gedownload en ik zie het cast-ikoontje ook als ik de tv op de juiste bron schakel.


    klinkt allemaal goed.
    pfff tis lang geleden dat ik het gedaan heb.
    ik zoek nog even in mijn geheugen, dat gaat elk jaar moeizamer, sorry...
  11. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Boep

    Ik ga zo eerst maar eens slapen. Met de goede hoop dat het morgen opeens werkt.
    Alvast bedankt voor het meedenken ieder! Smile


    Slaap lekker.
    Zet je je telefoon uit als je slaapt?
    Anders misschien ook nog even proberen om die uit en weer aan te doen. (ik weet het dus ook niet)
  12. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Boep
    Zo. Hij doet'et! Smile
    Vanmorgen eerst de stroom van tv ?n modem afgehaald. Opstarten en klaar. Smile
    Dank allen voor het meedenken.


    Ha, dat is goed nieuws! Smile

    Hoop dat je er veel plezier aan beleeft.
    Te beginnen met Netflix natuurlijk, maar er kan nog veel meer!
Terug naar de lijst