Weekend Rome met zoonlief ... iemand tips?

Weekend Rome met zoonlief ... iemand tips? 

Onderwerp van Mariska2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    Wat leuk!!

    Ik ben nu 3x in Rome geweest, met Ryanair of Transavia vanaf Eindhoven Airport. Kwestie van goed de sites uitpluizen. Shuttle van vliegveld naar station Termini en vanaf daar met de metro naar verblijf. Er zijn 1001 hotels te vinden via booking.com, is maar net waar je wilt zitten.

    Ik heb 1x in een appartement gezeten, 1x in een hotel en 1x in een b&b. Dat laatste was het leukste. Niet in het minst omdat de eigenaar zijn uiterse best deed om goede tips en adviezen te geven.

    Neem ook meteen een meerdagenkaart voor de metro.
  2. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    quote:
    Dit schreef Sterke


    Klopt, deze is op het vliegveld te regelen.


    Nee dat is de shuttle naar Termini. Als je een hotel met shuttleservice wilt moet je dat via het hotel regelen!
  3. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Ik zie al veel mooie tips langs komen en er zijn zelfs al enkele lieve schatten die koffers willen dragen Smile, ik beloof niks maar dank jullie wel alvast! Smile

    Heb gisteravond al even naar hotels gekeken, kunnen jullie ook aangeven in welke leuke en veilige wijk wij het beste een hotel kunnen boeken? Er zijn zo ontzettend veel hotels dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Het moet betaalbaar zijn maar ik wil niet in een achterbuurt terecht komen Smile


    De wijk vlakbij het station is wel handig maar geen al te beste. Voor een hotel is het goed om op te letten of je dichtbij een metrostation zit.

    Ik heb in de wijk Vaticano gezeten. Tussen metrostations Lepanto en Ottaviano. Dat was heel fijn. Ook op loopafstand van de Piazza Navona Smile.
  4. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    (ik weet de naam vh hotel niet meer helaas... Ik verzin nog ff....)
  5. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    >>LINK<<

    Dat is m. En ja je kunt idd vanaf het fijne dakterras de St Pieter zien !
Terug naar de lijst