Londen met zoons, tips?

Londen met zoons, tips? 

Onderwerp van Aly_ve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    Op Piccadilly Circus is een gigasportshop: Lillywhites. Dan: China Town, van Piccadilly Circus via Trocadero naar Leicester Square lopen (kitschwinkels, bioscopen, theaters en pubs), van Big Ben naar Trafalgar Square lopen (passeer je Downing Street en Cavalry), Changing the Guards op Buckingham Palace, Fish and chips in welke pub dan ook, Tower Bridge + museum bovenin, Chelsea of Arsenal stadion, musical bezoeken...
    Op elke straathoek kun je kaarten met "what to see in London" krijgen.

    Als je een hotel buiten de City (bv in zone 2 van de underground) neemt kun je wat goedkoper uit zijn maar verwacht daar niet te veel van, 3*** in Londen is meestal niet meer dan een uitgebouwde badkamer.
    Maar buiten dat alles is Londen bijzonder de moeite waard. Ik ben er graag.
  2. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    Of bij zo'n speciaal winkeltje waar ze goedkope musicalkaartjes verkopen. Die zie je overal staan.
  3. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    quote:
    Dit schreef Xanxan
    Langs de zuidkant van de Thames van de London Eye naar London Bridge struinen. Van alles en nog wat te zien onderweg.

    London Eye! Hoe kon ik die nou vergeten!
  4. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    Met de trein is natuurlijk een ervaring.
    Check ook even RyanAir van Weeze -Stansted Airport en dan met de trein naar Liverpool Station. Vandaar kun je met de underground overal heen.
    Vliegveld Weeze is maar een dik uur rijden van Apeldoorn.
  5. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Wat is qua vliegen het makkelijkste vliegveld om op aan te komen als je een paar dagen Londen wilt doen?
    Gatwick? Southend?
    Hoeveel moet je dan nog rekenen voor vervoer naar The City?
    En is een ander vertrekvliegveld dan Schiphol echt zo veel goedkoper?


    Vanaf Weeze vlieg je met Ryanair naar Stansted airport. Zal qua prijs met Eindhoven niet zoveel uitmaken, denk ik
    Van Stansted kun je naar Londen met de bus (reken 2 uur) naar Waterloo Station of met de trein (45 minuten) naar Liverpool Station. Vandaar neem je verder de underground.
    Met de bus zie je meer maar houd rekening met files. De buskosten weet ik niet meer, de trein was de laatste keer ?15 of zo. Met de trein heb je wel regelmatig kortingsacties.
  6. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    quote:
    Dit schreef Aly_ve

    Als ik prijs en tijd reken, ben ik met de trein het goedkoopst. En eigenlijk ook het snelst want de trein stopt midden in Londen

    Ik denk dan: keus gemaakt.
Terug naar de lijst