Nomot en gat in de douchebak

Nomot en gat in de douchebak 

Onderwerp van XXX

Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Flikkerde in de douche iets naar beneden, nu zit er een gat in de douchebak.
    Verzekering vergoed maar wil een bedrijf (Nomot) laten komen die met een speciaal folie dat gat gaat dichten.
    Iemand ervaring daarmee?
    Kan ook het geld cash krijgen voor een nieuwe douchebak, maar dan moeten we zelf plaatsen en geen idee hoe dat moet. En dan ook nog de wanden er weer opzetten.
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Frank64
    Goh, weet je ook waarom de verzekeraar het plaatsen zelf (arbeidsuren) niet wil vergoeden maar alleen de materi?le schade?




    Hierbij bevestigen wij de ontvangst van de door u ingezonden offerte.

    Naar aanleiding hiervan hebben wij de foto?s voorgelegd aan ons herstelbedrijf Nomot met de vraag of de schade eventueel ook nog hersteld zou kunnen worden.

    Naar aanleiding van de foto?s heeft Nomot ons laten weten de schade te kunnen herstellen. Zij kunnen de schade herstellen voor een bedrag van ? 332,75. Graag vernemen wij van u of wij aan Nomot opdracht kunnen geven om de schade bij u te laten herstellen. Ook is het mogelijk dat wij dit schadebedrag aan u uitkeren en dat u dit bedrag dan kan gebruiken voor het aanschaffen van een nieuwe douchebak.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en zien uw reactie graag tegemoet.


    Plaatje
    7 jul '16 - 21:59:20 / 7 jul '16 - 22:13:30
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Malero
    Ruim 300 is best veel geld voor een douchebak. Ik snap je twijfel. Maar dat inbouwen is wel belangrijk. Ik heb trouwens geen idee wat een douchebak kost bij de Gamma ofzo.


    Vanaf 200?

    Die wij hebben komt van de praxis en dan zou douchewand er weer op passen. Maar die soort verkopen ze niet meer.
    Had dus offerte ingeleverd voor nieuwe bak incl wandjes en montage. Klusbedrijf kwam dan op 850?.
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Malero



    Dus dan zou je de rest moeten bijbetalen?
    Ongeveer 500 dus.



    Ja
  5. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef koen
    heb je een huurhuis of een koophuis? loop je het risico dat de wvb de reparatie afkeurt bij een overdracht?



    Koophuis
  6. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
  7. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Malero


    Dat is dus de afweging die jij alleen kan maken. Ik zie dat je /jullie ook een koophuis hebben. Ik zou het er voor over hebben, maar nogmaals, ik kan niet in jullie financien kijken.



    Dat huis staat giga onder water.
    Is van buiten niet altijd te zien hoe het achter de voordeur is.
  8. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Malero


    Dat is dus de afweging die jij alleen kan maken. Ik zie dat je /jullie ook een koophuis hebben. Ik zou het er voor over hebben, maar nogmaals, ik kan niet in jullie financien kijken.


    Maar vraag was Nomot of andere douchebak.
    Andere douchebak waar de douchewanden bij horen die wordt niet meer verkocht.
    Andere douchebak betekend heel andere douchehoek.
Terug naar de lijst