dagje Amsterdam, wie heeft tips?

dagje Amsterdam, wie heeft tips? 

Onderwerp van henriette1969

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door njoy zelf op 31 juli 2016 om 18:29:56

Terug naar de lijst
  1. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef majan
    echte vlaamse friet is ook niet te versmaden Smile
    vanaf het centraal station rechtdoor lopen naar het centrum
    daar zit dat zaakje aan de rechterkant, klein winkeltje!


    Mannekenpis is dat, heeft ook heel veel verschillende soorten saus voor op de friet.
    Wel geduld hebben er staat vaak een lange rij.

    Het is erg afhankelijk wat je kinderen leuk vinden, krijg je ze mee naar een museum dan is het Anne Frank huis ook een aanrader moet je alleen wel vroeg heen anders sta je heel lang in de rij voordat je naar binnen kan.
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef milla


    Kaarten reserveren! Maar dan moet je wel tijdig reserveren, want er zijn hiervoor maar en beperkt aantal kaarten.
    Heel fijn, je gaat dan via zijingang naar binnen, niks last van een rij.

    Even gechecked, in deze drukke periode kan je van 9.00 tot 15.30 alleen met gereserveerde kaartjes naar binnen. Van 15.30 tot 22 h hoef je niet te reserveren.
    >>LINK<<


    Voor mij alweer een aantal jaren geleden dat ik er met zoon ben heen geweest toen was het gewoon aansluiten in de rij een andere mogelijkheid was er niet.
    Zonder een kaartje te reserveren kom je dus niet binnen tussen 9:00 en 15:30 geen idee sinds wanneer dit is maar ik heb vorig jaar nog regelmatig lange rijen gezien .
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef scar
    Roomijs van Van der Linden op de Nieuwedijk. Het is een piepklein zaakje, vanaf de dam bezien aan de rechterkant, op de hoek van een steegje. Goedkoop maar goddelijk!

    Haarlemmerdijk is ook erg leuk, niet zo'n standaard winkelstraat.


    Van der Linde heeft nooit op de hoek (van de Beurspassage) gezeten, op de hoek zat een parfumerie zaak en later heeft er nog een 5 euroshop ingezeten.
    Nu zit er niks meer vanwege de verbouwing en komst van Primark Smile

    Haarlemmerdijk is inderdaad erg leuk en zit een hele goede chocolatier (Jordino) die trouwens ook ijs verkoopt.


    Vondelpark is ook leuk om heen te gaan met kinderen trouwens.



    Ik denk dat TS tijd te kort gaat komen als ze alle tips wil gaan bezoeken Smile
  4. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef scar
    oh niet op een hoekje. Naast een hoekje dan Smile

    Ook niet meer echt geloof ik, Van der Linde zat de laatste tijd weg gedrukt in een hoek naast schuttingen vanwege de verbouwingen ernaast.
    Ben trouwens wel benieuwd hoe het eruit zal zien als het helemaal klaar is. Smile


    quote:
    Dit schreef njoy
    Het gaat helemaal goed komen , tnx voor alle tips. We gaan er zeker een aantal proberen 👍🎈👍

    Veel plezier alvast Smile
  5. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef njoy
    T uitje zit erop.
    Vrijdag naar de open dag geweest van Ajax.
    Daarna door naar t carlton hotel.
    De stad in , uit eten, terrasje en even over de Wallen.
    En zaterdag, tja, tips genoeg maar de jongens kozen heel simpel voor de pc hoofdstraat, t leidsche plein en de Kalverstraat: mensen kijken en winkelen.
    Ijs van Van der linden was heerlijk, die hebben we geprobeerd.
    Thx nogmaals voor de tips, we hebben t leuk gehad!


    Simpel kan soms hel leuk zijn Smile
Terug naar de lijst