Track en trace (iphone)

Track en trace (iphone) 

Onderwerp van MeisjeParel

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. MeisjeParel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MeisjeParel
    In het verleden heeft mijn ex mijn anderhalf jaar gevolgd via vind mijn iphone.Ik heb het wachtwoord veranderd en de optie op mijn telefoon uitgezet.

    Nu is hij drie weken op vakantie geweest. Ik ben de afgelopen week bij de buurman in de winkel gewerkt. Niemand die dat wist. Tegen niemand gezegd en nu begint mijn ex daar vandaag ineens over. Heb je deze week in de winkel gewerkt? Ik doe dit echt sporadisch dus het is op zich een rare vraag.

    Van mij mag hij dat weten maar het feit dat hij zo natuurlijk de winkel noemt geeft mij soms het gevoel dat hij op een of andere manier nog steeds kan zien waar ik ben. Iemand hier ervaring mee? Onze telefoon zijn ooit gekoppeld geweest misschien dat hij het daaraan nog ergens kan zien?

    Het is meer dat het mij geen fijn gevoel geeft als hij mij alsnog gaan "volgen" dus ik wil dit graag veranderen.
  2. MeisjeParel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MeisjeParel

    quote:
    Dit schreef SarahM
    Hoi Danielle,

    Rare situatie is dat. Heb je jouw ex gevraagd hoe hij aan die informatie komt?

    Fijn weekend, Sarah


    Daar zal hij geen antwoord op geven. Hij zal dan juist de bal naar mij terug ketsen en zeggen dat ik niet overal wat achter moet zoeken. Dat hij toch een hele normale vraag is.
  3. MeisjeParel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MeisjeParel

    Klopt dat ik het hier verteld heb maar hij zit hier niet op. Daarbij was er nog een uitstapje waarvan hij wist waar ik was geweest en dat wist niemand.
  4. MeisjeParel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MeisjeParel

    Klopt, het gaat mij er meer om dat ik het gevoel blijf houden dat hij dingen weet die hij niet kan weten. En omdat hij mij ook een tijdje via mijn telefoon heeft gevolgd vraag ik mij dus af hoe ik dit zou kunnen controleren.
  5. MeisjeParel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MeisjeParel

    Nog niet echt mee bezig geweest. Boel is hier momenteel aan het escaleren. Als de boel rustig is ga ik terug naar de fabrieksinstellingen. Nu even geen rust en zin om alles op mijn gemak over te zetten/resetten.
Terug naar de lijst