Deelnemers uitje niet bekend (FB)

Deelnemers uitje niet bekend (FB) 

Onderwerp van Margo

Terug naar de lijst
  1. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    Het is nu regelmatig zo dat ik me hier aanmeld voor een uitje en via FB of via een andere weg er nog meer aanmeldingen zijn.
    Ik vind het zelf ook wel prettig dat ik kan inzien wie er naar een uitje gaan en dus niet half...want de inschrijvingen hier zijn dus niet compleet.
    Hetzelfde geldt soms voor regionale uitjes die dan toch 'landelijk' zijn. Dan staan er aanmedlingen bij een regionale club die zich niet 'algemeen' hebben aangemeld.
    Gedeeltelijk natuurlijk terecht omdat het eerder bijvoorbeeld puur regionaal van opzet was.
  2. Allrounder
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Allrounder
    [QUOTE]Dit schreef Margo

    Aha ok? Smile
    Dan hebben de dubbelleden gewoon wat extra informatie. Het is geen reden voor mij om lid te worden van OA-FB.
    Ik weet niet of de OA deelnemers op FB vermeld worden, lijkt mij niet omdat het andersom ook niet is.

    Ik heb er verder geen vragen over.
    Als je naar een gewoon feest elders gaat, weet je immers ook niet wie er komen.
    [/QUOTE

    Ik ben niet de enige die t juist wel prettig vindt om te weten wie er naar een bepaald uitje gaan, maar wat je zegt: ook wel verrassend om t niet te weten.
    En/maar ..: sowieso is een uitje meestal een verrassing omdat er altijd wel mensen zijn die je nog niet eerder hebt gezien. Zeker ook leuk !
Terug naar de lijst