Hoe maken jullie je macaroni/spaghetti saus

Hoe maken jullie je macaroni/spaghetti saus 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Ik ben gek op pasta dus ik maak best veel macaroni en spaghetti maar wil eens een nieuw recept voor de tomatensaus maken. Zoiets als een beetje van mezelf en een beetje van....? Smile

    Vandaar mijn vraag hoe maken jullie je macaroni/spaghettisaus?
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Wat een heerlijke combinaties zie ik hier voorbij komen. Bedankt. Die zoete ketjap zou ik bv zelf al nooit opkomenSmile

    Ik maak altijd al meer om in te vriezen dus heb altijd een pond gehakt Smile
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Even een vraagje over dat sudderen. Waarom een uurtje of meer laten sudderen?

    Als ik de groenten en het gehakt klaar (geroerbakt en rul gebakken) heb en de tomatensaus ( gebruik nu de Gran d italia Toscane) erbij doe laat ik het geheel 20 min. op een laag vuurtje staan.
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Xanxan
    Mijn favoriete bereidingswijze is om tussen twee slokjes Chianti een "mezze penne gorgonzola e noci" te bestellen. Dat duurt zelden langer dan twintig minuten. Een uur stoven lijkt mij dan ook volstrekt onnodig!


    Smile
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Marein
    Dan trekken alle smaken er goed in. Je proeft echt verschil als het wat langer heeft gestaan.


    Ah oke. Ga ik ook eens uitproberen, moet dan wel eerder beginnen want ik heb nu een systeem van saus en spaghetti koken wat op elkaar aansluit Smile
Terug naar de lijst