Gaan twitteren met ziggo. Via Twitter heb je snel contact en ze bellen je gelijk.
Ik heb, eindelijk, goed bereik boven door een extra wifi punt van ziggo.
Deze wordt in het stopcontact gedaan. Zelfs op zolder heb ik nu goed bereik.
Ik kon het extra punt voor inkoop prijs kopen maar heb dat geweigerd.
Door zolang, zonder goed bereik geweest te zijn en door lapmiddeltjes, zoals een kabeltje, was ik ze meer dan zat.
Wij hebben hier geen glasvezel, dus zitten 'vast' aan ziggo.
Ziggo heeft hier, de wijk/heel Drachten?) het monopolie.
Veel ge*piep* gehad met ziggo, zeker na het overstappen van upc naar ziggo.
Tig x een monteur bij gehad (die ik ?cht niet ging betalen!), de 1 wist het nog beter dan de ander.
Toen ik via Twitter contact met ziggo kwam ging de service met sprongen omhoog en werd er daadwerkelijk wat gedaan + het contact verloopt erg netjes!
Nu, met het extra (stopcontact) wifi punt, is hier het probleem verholpen.
quote:Dit schreef Dayenne
Bij Ziggo/UPC dus wel. Tot de wijkkast is alle coax vervangen door Ziggo/UPC voor glasvezel. Vanaf de wijkkast ligt de ouderwetse groene kabel die naar de woningen gaat.
Idd.
Dus heb je sterkte verlies, hoe verder je va dat kastje zit.
Geen optie nog dus voor een andere provider hier.
Maar nogmaals, de problemen zijn hier nu opgelost (klopklop)
Ik heb gemerkt dat de kortste/snelste slag gaat via twitter/ZiggoWebcare