Urgentieverklaring woning

Urgentieverklaring woning 

Onderwerp van MeisjeParel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Soms hebben ze woningen buiten de toewijzing om, die bijvoorbeeld over een paar jaar gesloopt of ingrijpend gerenoveerd gaan worden.
    Altijd proberen.
  2. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Danielle1975
    Mijn 1e intentie is ook niet om een sloopwoning te gaan betrekken. Mijn 1e intentie is hier in de wijk waar we nu wonen iets te vinden. En ik heb alle tijd dus ik kan rustig kijken. Mag zelf 6 maanden zelfs zoeken.

    Maar als alternatief is die sloopwijk wel goed om in het achterhoofd te houden. Deze sloopwijk was redelijk een achterstandswijk aan het worden maar nu hebben ze de sociale huurflats gesloopt en er huizen van 350.000 tot een miljoen neergezet. De wijk is er dus beter op aan het worden. Daarbij ligt deze wijk net tussen alle middelbare scholen in. Mijn oudste gaat volgend jaar naar de middelbare school en het jaar daarop mijn middelste. Zou dus ideaal voor hen zijn.

    Bedoel je soms Kerckebosch?
    Daar mag je in de sloopflats inderdaad niet met kinderen onder de 18.
  3. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Danielle1975
    Ja ik bedoel kerckebosch. Mijn vriendin en 3 kinderen onder de 12, heeft daar afgelopen december nog wel een woning gekregen. Zij moet er over drie jaar uit.

    Dan wordt die zeker nog "regulier" verhuurd door Seyster Veste.De planning voor sloop is voor sommige flats ook wat naar achteren geschoven in de tijd.
    E?n van mijn dochters woont in een van de sloopflats die gaan via AdHocbeheer. Daar mogen geen kinderen (hoewel: als zij nu een kind zou krijgen.... dan hoeft ze er niet uit).
    (Ze is net doorgeschoven naar een volgende, haar eerst woning wordt nu gesloopt)
Terug naar de lijst