Brief van mijn ex.....

Brief van mijn ex..... 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    Het lijkt me dramatisch, een ex die naast je woont en gezien zijn manier van communiceren gaat het waarschijnlijk niet echt om enkel een klimopje maar is hij bezig om het jou ongemakkelijk te maken.

    Maar goed, ik zou de reeds gegeven adviezen hier ter harte nemen, met name:
    - allereerst: haal zijn naam hier weg (voegt niets toe en daarnaast - ongeacht wat hij gedaan heeft en hoe je over hem denkt - ook hij heeft recht op privacy);
    - haal dan toch die klimop maar weg (gezien het feit dat die dingen zo woekeren en hij er echt last van kan krijgen);
    - doe jezelf een plezier: ga op zoek naar een andere woning in de buurt van je vader maar zorg dat je niet meer naast je ex hoeft te wonen (want dit zal inderdaad vast niet het laatste zijn waar hij mee komt).
  2. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef EDDEPED
    O heerlijk dit , echt!
    We moeten Marc gewoon bedanken.
    Ik dacht dat ik gezeik had, dat ik rot zat, dat ik n ex had die moeilijk deed, and so on and so on.
    Maar het kan dus erger, pietluttiger en noem maar op.
    Ze zeggen wel eens: het gras is bij de buren groener" maar nu zie ik dat mijn gras effe wat groener is. Mooi man.
    Dus Marc, bedankt jongen. En zeik lekker verder, h?t geeft mij heel veel vreugd.


    Doe even normaal, dit is geen Eigenklep h?
  3. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef EDDEPED

    We gaan toch niet weeeer die discussie voeren , toch?
    Ik zal mijn opmerking dan maar even voor je verduidelijken: Marc zeikt over een struikje, n takje. Hoe low van hou go?


    Dank voor je uitleg! Smile
  4. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    Ex woont er helemaal niet. Is al 15 maanden aan het verbouwen,


    Ok?, maar je hebt wel last van hem, toch?

    Wat gaat hij doen na de verbouwing? Gaat hij er wonen of verkoopt hij de boel?
  5. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Ik heb een hele grote vlinderstruik,,
    En we hebben afgesproken mochten de takken zo ver komen
    dat de buren er last van hebben knippen ze het eraf,,


    Ik heb een Catalpa tegen mijn linkerschutting en eentje tegen mijn rechterschutting. Het zijn dure bomen die er al stonden toen ik er kwam wonen.

    Ik vind ze erg mooi en heb ook tegen de buren gezegd dat ik ze zou snoeien (ik snoei ze sowieso 1x per jaar) als ze er last van hebben. Desondanks hebben mijn linkerburen de Catalpa zelf gesnoeid, zonder overleg met mij. Ik vind dat nogal a-sociaal.
Terug naar de lijst