Welke Office voor de Mac?

Welke Office voor de Mac? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef Margo
    Hallo,

    Ik ben aan het puzzelen met verschillende mogelijkheden om office op de Mac te krijgen.
    Beide dochters hebben het nodig voor school i.v.m. PowerPoint en Word, via een schoolaccount.
    Daarnaast gebruik ik het zelf ook.

    Mijn vragen:
    1. Wanneer ik slechts 1 losse, gratis app erop zet, dan kan maar 1 kind via haar account gebruikmaken van die app? Zoals PowerPoint of Word? Omdat je inlogt met 1 account?
    Want bij openen vraagt het systeem om je Microsoft account of werk-school account. Of vraagt het systeem dit elke keer opnieuw? Zodat je met meer mensen er gebruik van kunt maken?
    2. Kan ik het hele Office pakket gratis downloaden (illegaal?)
    3. Welke versie zou je aanbevelen en waarom? Office 365 Home, Office 365 personal, Office 2016 voor Thuisgebruik en Studenten.

    Als ik hier kijk, zou ik zeggen dat ik alleen de Home editie kan gebruiken, met meerdere mensen?
    >>LINK<<

    Klopt dat?

    Moeten ze echt die programma's gebruiken om die programma's te leren of moeten ze gewoon dingen maken die met powerpoint kunnen worden afgespeeld je kan namelijk gewoon werken in en met Keynote en dit dan omzetten naar een .ppt bestand
Terug naar de lijst