vader gaat naar buiteland wonen

vader gaat naar buiteland wonen 

Onderwerp van Claudiasaraiva

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Heftig voor jou en de kinderen. En hij dient hen dit natuurlijk zelf en in persoon te vertellen!

    Verplichtingen betreffende kinderalimentatie lopen gewoon door. Hopelijk gaat hij naar een land dat deelneemt aan het internationaal alimentatieverdrag, dan is het in ieder geval te verhalen.
    Mag ik je de tip geven om ex te verzoeken mee te werken om te regelen dat het gezag naar jou alleen gaat of anders dat je een machtiging of iets dergelijks krijgt. Gezamenlijk ouderlijk gezag is echt (te) lastig als een ouder ver weg is.
    Sterkte!
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Doet me grotendeels aan verhaal van mijn ex denken. Hij bleek uiteindelijk bij de Mormonen te zitten.

    Ik snap je gevoel dat je denkt het niet te gaan redden, maar echt.....dat lukt je wel! Maar wat triest voor je kinderen Smile Maak een afspraak met maatschappelijk werk. Zij denken met je mee en jij kunt je verhaal kwijt.

    Sterkte! Smile

    Ik sluit me hierbij aan. Je gaat het redden.
    Het is een lastig te begrijpen besluit/stap maar jullie leven gaat door.
    Regel daarom dat gezag (is daarvoor geen tijd meer of werkt hij niet mee, dien dan na zijn vertrek een verzoekschrift in) en zoek uit of en hoe je de kinderalimentatie kunt blijven ontvangen (juridisch loket, LBIO).

    Sterkte Smile
Terug naar de lijst