Boren

Boren 

Onderwerp van Liek

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Liek


    Tussenmuur. Dus dat kan ik wel met mijn huis en keuken boormasjien.


    Mwah, als die ook van beton is... heb je daar alsnog wel een kluif aan.

    Gipsen wand, dat is makkelijk, even holle wand pluggen erin en klaar.

    Waterpas? Gewoon goed opmeten en recht boren, dan moet het ook zonder wel lukken.Smile
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dus, je gaat het doen?
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Liek



    Er kwam van alles tussen, zelfs een man "die het wel eventjes wilde doen" Nee, nee, nee. Ik kan het best zelf.
    (Voel me net een kleuter)


    Wat ik mij vannacht nog afvroeg.. je hebt al wel getest of boortje 6 door de gaten van de plankdrager past?

    Of had je wel de tegenwoordigheid van geest om de plankdrager mee te nemen naar de bouwmarkt? Smile

    Verder, zo'n 'man' die hulp aanbiedt kan je ook aanvaarden maar zet die hulp dan anders in. Gewoon, de afspraak dat jij het werk uitvoert onder zijn supervisie Smile
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Raymond


    Waarom zou het boortje door het gat van de plankdarager moeten kunnen?


    Hoeft niet pers?, als de schroef er maar wel in past. Nu zal het wel zo zijn dat boor 6, plus plug, schroef 5(,5) mm oplevert.. en dat het past.

    Als de boor erdoor kan, past het altijd. En soms wel handig, vind ik, met het boren van veel gaten. Kan je 1 kant beetje vastzetten en heb (ik) grotere kans op de juiste gaten voor het gat bij de andere draagpunten. Smile
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Boep

    Misschien heeft Sander zelf nog wat 'supervisie' nodig? Smile


    Smile
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Jammer dat het niet helemaal naar je zin is gegaan, Liek.

    Ik zou dit even gaan kopen.
    Een toefje in het gat stoppen en de plug erin duwen. Uit laten harden en het zit vast.



    Tja, het beschadigd stukje muur valt nu gewoon ff extra op.. omdat je ervan baalt en dan zie je het ook iedere keer als je de kamer binnenkomt. Omdat jij weet dat dat gat er zit.. een ander zal het echt niet zo snel opvallen, denk ik.

  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Netjes hoor.

    Hopelijk blijft de muur ook netjes en schoon met die drie rode, kleine, rakkers in huis. Smile
Terug naar de lijst