Outlook ipv hotmail, alles weg

Outlook ipv hotmail, alles weg 

Onderwerp van Petra66

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66
    Hoi,
    Ik ben echt digibeet.
    Ik had een hotmail account maar die is nu overgezet op outlook.
    Alle berichten verdwijnen na een paar dagen.
    Alles wat geflagged was, en bovenaan stond, staat er nu dwars doorheen, en dan alleen nog maar van de laatste zeven dagen. (Dat was mijn boekhouding voor de aangifte BTW derde kwartaal dat volgende week af moet....)
    Ik zie een berichtje van SFR hier, dat hij moest overgaan op Pop, dat heb ik ook gedaan, maar het verandert niets. Hij had het opgelost door Office 2007 , hoe weet ik niet.
    Ik weet hier echt zoveel te weinig van.
    Is alles nu echt weg, hoe krijg ik het terug?
    Hoe krijg ik de geflagte mails weer bovenaan??
    Ik ben al een paar dagen aan het zoeken maar vind het echt niet.
  2. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef scar
    Log eens in bij outlook zelf?


    Ik kom vanzelf in outlook, bij hotmail kan niet meer, ook niet op een andere pc
  3. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef meeuw
    Ik kan op mijn foon bij instellingen-mail-account instellen hoeveel dagen mail zichtbaar moet zijn (synchroniseren mail) . Dit staat standaard op een week. Je kunt niet instellen dat flags eerst komen,
    Je kan wel mail in een vip zetten


    Bij hotmail stond alles wat geflagd was bovenaan. Nu er weer doorheen en maar van een paar dagen. Ik kan niet verder terug dan een paar dagen.
  4. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef Astrid
    Vreemd, ik heb hotmail en in mijn hotmail staan mails van jaren terug nog in.

    Kijk eens bij je instellingen.

    Ja al tig keer gedaan, allerlei soorten instellinen maar ik zie niets.
    Ik had ook alles tot jaren terug
    Nu kan ik niet eens meer dingen terugvinden via de zoekfunctie in de inbox.
  5. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef Astrid
    En als je googled op jouw probleem? Misschien word je dan wat wijzer?

    Ook al gedaan.
  6. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef Erna


    Dit is niet waar. Ik heb ook gewoon nog alles van jaren terug.

    Als je via app kijkt of via mobiel dan moet je instellen dat je alles wil synchroniseren ipv de standaard
    week waarop ie staat ingesteld.

    Maar dat kan ik nergens terugvinden...
    En als ik op de zoekfunctie oude berichten in de inbox zoek , komen ze ook niet boven.
    Hoe doe je dat via laptop, echt ik snap er niets van.
  7. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef Marnel
    Ik heb dit ook gehad. Kon niks meer terugvinden. Dan typ ik hotmail.com in en tussen alle reclame staat dan ergens inloggen :7

    En onderaan blz. 2 en 3 etc. en ouder. Het is mij zo een keer gelukt. Maar dat heb je al geprobeerd denk ik.

    Outlook is vreselijk. Die hele verandering is vreselijk. Overgaan op Gmail later

    Op mijn telefoon werkt hotmail wel beter dan op de laptop.

    Nee dat lukt ook niet. Ik kom steeds vanzelf bij Outlook.
    Heb je ooit je oude e-mails terug kunnen krijgen Marnel?
    Mijn inbox is vrijwel leeg. Mijn andere boxen kloppen nog wel min of meer, alhoewel ik sommige niet meer kan gebruiken. Wat een zootje. Dit is mijn administratie en alles. Al die prive mailtjes ook. Maar volgende week moet ik verder met mijn administratie...
  8. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef scar
    www.outlook.com

    Ik kom alleen maar bij outlook.com .
  9. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef scar
    op de laptop, en dan inloggen. Wat voor mail zie je dan?

    Het kan zijn dat je op je telefoon hebt ingesteld dat alles wat je binnenhaalt van de server verwijderd wordt.

    Hij komt vanzelf op outlook, steeds maar weer, ook als ik hotmail invoer. Ook op de andere laptop. Mijn telefoon gebruik ik vrijwel nooit voor mail, alleen een week of twee geleden maar de week daarna was er nog geen probleem.
  10. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef scar
    Ja dat is niet erg, de routering is gewoon snders. Log bij outlook gewoon met je hotmailaccount in.

    Ja dat doe ik.
    Dan krijg ik outlook, met al die andere dingen.
    De link van Marnel, ik heb helemaal geen linkerdeelvenster in outlook met verwijderde items, alleen met mijn eigen verwijderde mails, dat loopt ook maar door tot een week geleden.
    Ik ga het ze vragen...
  11. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    quote:
    Dit schreef Raymond
    >>LINK<<

    Heb je dit al gelezen en geprobeerd?

    Oh ja, nu gaat er wel iets goed. Ik kan ze handmatig terugzetten. Een voor een.... 10 jaar lang of langer ofzo. Beter dan niets ... Het duizelt me, al die oude mails. Ik wil ze lezen. Dat moet niet, eerst de administratie. Wat veel werk, ik hoopte nog dat ik ze allemaal kon selecteren en kon bewaren maar nee, een voor een en als je naast het hokje klikt zijn er zeven weg. Jee dat dat zomaar ineens weg kan zijn he.
    Bedankt allemaal.
    Dat is stap een denk ik.
  12. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66

    Ah bedankt!
    Ik dacht daar ook al aan en wil zo snel mogelijk de mails verhuizen, ga nu weer verder.
    Er lijkt geen mogelijkheid te zijn alles of veel te selecteren en terug te zetten?
Terug naar de lijst