Tips gevraagd aan OA-ers met kennis van Den Haag of de stad Groningen

Tips gevraagd aan OA-ers met kennis van Den Haag of de stad Groningen 

Onderwerp van mark190

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door mark190 zelf op 18 oktober 2016 om 22:06:36

Terug naar de lijst
  1. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190
    Na een tweetal zeer geslaagde uitjes in onze club uit de rubriek "Dagje Centrum....." (Utrecht en Rotterdam), ben ik op zoek naar tips voor de steden Den Haag en Groningen.
    De twee vorige uitjes zijn ook mede tot stand gekomen door tips van andere OA-ers met kennis van die steden. Onze dank daarvoorSmile
    Na voldoende tips sluit ik dit draadje weer.

    Ik wil weer wat typische pijlers in de clubagenda van begin 2017 hebben. Een daarvan is de rubriek "Dagje Centrum..."

    Twee plannen heb ik op het oog:
    - Dagje Den Haag
    - Dagje (of weekend) Groningen
    Dit in combinatie met de lowbudget mogelijkheid van een groepsretour van de NS.(maximaal 10 personen per uitje)
    De wandelroutes heb ik al. Het mag iets afwijken, maar niet te veel.

    Waar ben ik op zoek naar:

    Den Haag:
    - Tips voor een restaurant in de omgeving van het eindpunt (Kurhaus) of vlak bij het CS. Dat kwaliteit heeft, maar een 3 gangen menu heeft onder de 30 euro.
    - Tips voor onderweg om te lunchen/borrelen en minimaal 1 activiteit, zoals een museum of bezoek aan het binnenhof e.d. Uiteraard op zijn OA's (low budget)

    Groningen:
    - Tips voor een restaurant in de binnenstad. Dat kwaliteit heeft, maar een 3 gangen menu heeft onder de 30 euro.
    - Tips voor onderweg om te lunchen/borrelen en minimaal 1 activiteit, zoals een museum of iets anders. Uiteraard op zijn OA's (low budget)
    - Ik heb mijn twijfels of Groningen zal aanslaan ivm de lange treinreis van 3.15 uur. Een overnachting kan ook maar maakt alles meteen flink duurder. Daarom wil ik twee opties voorstellen.
    Een optie voor de dag zelf. (een groepsretour) En een optie met overnachting (twee maal groepsretour). Voor de optie met overnachting ben ik nog op zoek naar een hotel wat niet te duur is, liefst in het centrum. 5 twee persoons kamers.
    Daarnaast een leuke kroeg, waar zo'n OA groep in past. Het voordeel van de overnachting is dat we s'avonds een feestje kunnen bouwen.Smile
    De optie waar de meeste belangstelling voor is, wordt het.

    Ik zie jullie tips graag tegemoet!

    2016-10-18: Foto verwijderd!
    16 okt '16 - 15:26:46 / 18 okt '16 - 22:06:22
  2. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190

    Leuk al die tips!

    Bedankt Fons,Cato, Cootje,Geanna, Boep en Elly.

    Inderdaad social deal en kortingsakties daar moet ik ook in duiken. Bij het uitje van Rotterdam had iemand kortingsbonnen verzameld voor het restaurant wat ik geboekt had en dat was leuk meegenomen!

    En Elly, ik ben inderdaad pas van plan deze uitjes in het voorjaar te plannen.
    En die van Den Haag zo dicht mogelijk naar het goede weer toe. Die van Groningen aan het begin van het voorjaar of op het eind van de winter (er moeten ook leuke uitjes zijn als het minder warm is...)
    En Elly ik neem jouw opmerking over dat Scheveningen een stuk je verder is, graag mee. Daar twijfel ik inderdaad ook over. Een alternatieve wandeling korter rond het CS wil ik ook bekijken.

    Deze uitjes plaats ik pas begin 2017. Dat is tijd genoeg.
    Kan ik mooi van te voren puzzelen en uitzoeken aan de hand van jullie tips.
    16 okt '16 - 16:54:50 / 16 okt '16 - 17:07:13
  3. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190

    quote:
    Dit schreef Marein


    Ik wil best helpen een leuk dagprogramma te maken of een wandeling uit te stippelen tegen die tijd


    Dank je wel Marein....en ik hou jouw aanbod zeker in het achterhoofd en neem tegen die tijd wel contact met je op.

    Groeten Mark
  4. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190

    quote:
    Dit schreef EllesB
    In Groningen eten bij Humpreys aan de Vismarkt.
    Heel gezellig en goed eten.


    Dat is inderdaad een goede tip!
    bedankt
  5. mark190
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van mark190

    Allemaal nogmaals bedankt.
    Ik heb weer voldoende om te gaan puzzelenSmile

    Hierbij sluit ik dit draadje.
Terug naar de lijst