Blokkeren telefoonummer(s)

Blokkeren telefoonummer(s) 

Onderwerp van Kaarul

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Linda
    ik herken dat van kpn uit het verleden. Daarom wil ik geen mobiel abo van ze. Dus geen Kpn compleet

    Dat zeggen ze allemaal. Lekker makkelijk.

    Simyo zegt telefonisch ook niks te kunnen doen tegen de anonieme beller van mijn zoon.
    Kunnen ze wel degelijk maar zolang ik er geen werk van maak en een offici?le klacht indien doet het mutsje aan de telefoon net alsof ze er niks mee kunnen.
  2. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Kaarul
    Gisteren het draadje gesloten omdat ik dacht de oplossing te hebben gevonden. (tip van Cato)
    Maar het bellen met een +44 nummer gaat gewoon door.
    het nummer is +4420380740 en dan de laatste 2 cijfers zijn telkens anders (van 18 tm 30)

    Via instellingen heb ik de buitenlandse ingaande telefoontjes laten blokkeren,maar deze komt dus nog steeds terug.SmileSmileSmile
    Het gaat om een i-phone 4

    Smile hmmm.... dit is raar zeg.
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Misschien heb je hier iets aan. Het is niet helemaal hetzelfde maar lijkt er veel op.

    >>LINK<<
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Ja dat las ik net ook op internet. Al klinkt het nog vrij ingewikkeld om op te lossen.

    >>LINK<<

    Al wat ik er over kan vinden is dat providers enz er idd niks aan kunnen doen.

    Ik zie net dat mijn nummer op de lijst staat van een of andere Japanse site. Numbersilo.com, maar ik heb toch niet de indruk dat een mailtje sturen naar die lui (vooropgesteld dat je dat mailadres kan vinden) gaat werken.
    Overiges zonder +31 dus ik hoop dat dat betekent dat ze me niet kunnen lastig vallen
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Met +31 staat mijn nummer hier tussenSmile

    Dus bij deze.... jullie hebben mijn nummer Smile
    Plaatje
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef indigo


    Nee, maar aannemelijker is dat je nummer op die van je werkgever, vereniging of je eigen website staat. Dan kom je een heel eind.

    Dacht juist dat ze dit soort sites bedoelden.

    In mijn geval niet aan aannemelijk. Misschien wel voor Kaarul.
    Dat zou mooi zijn. Dan is het makkelijker op te lossen
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Mijn dochter is een meneer uit Bergen Smile
Terug naar de lijst