Misverstand verlengen telefoonabo Telfort

Misverstand verlengen telefoonabo Telfort 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Mei van dit jaar mocht ik mijn telefoonabo bij Telfort weer verlengen. Omdat telefoon het niet goed meer deed, heb ik dat November vorig jaar laten doen, zodat ik een andere telefoon al vast had. Oude abo zou door lopen tot mei 2016. Nieuwe zou dan pas in gaan.
    Verder me ook nergens druk om gemaakt, alleen was internetbundel wel erg snel op met ingang van het nieuwe abo.
    Na paar maanden besloten abo aan te passen met extra databundel.
    Krijg toen in de Telfortwinkel te horen dat ik ten onrechte elke maand 5? voor 4g betaal. Dat wordt ook onmiddellijk ter plekke verrekend.
    Ook gaat er een bericht naar klantenservice met het verzoek een en ander aan te passen.
    Ik hoor er verder niks meer van.
    Voor Augustus en September wordt er weer die 4g berekend, dus nog een keer terug naar de winkel. Hun sturen weer een Mail uit, maar hoor nog steeds niks. Telefoontje met de klantenservice levert ook niks op. Winkel stuurt nogmaals een Mail nu met spoed er bij gezet.
    Gisteren een Mail terug van Telfort.
    Die 5? voor 4g wordt terecht af geschreven. Omdat ik mijn abo al verlengt heb in November, gelden de voorwaarden van toen en toen was 4g nog niet gratis.
    Maar mijn abo ging pas mei 2016 in, Dan zou je toch denken dat Dan ook de voorwaarden gelden die er Dan zijn toch?
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Bloem
    Nee. Met het verlengen van je abo in november ben je ook akkoord gegaan met de toen geldende voorwaarden.

    Ter vergelijk: Je kunt niet in 2015 een hypotheek afsluiten die in 2016 in gaat en dan de rente van 2016 willen hebben.



    Dan mogen ze dat onderling toch wel eens beter kortsluiten.
    Ben bij twee verschillende telfortwinkels geweest, diverse medewerkers zeiden allen dat 4g ten onrechte werd berekend. Heb klantenservice er nog over gebeld en ook daar werd gezegd dat het ten onrechte in rekening werd gebracht.
    En raar dat ze bij Telfort Dan wel elke keer die 5 euro terug hebben gestort.
    En Dan na 2?3 maanden wachten op antwoord komt er een Mail die het tegenovergestelde zegt.

    Als er in de computer bij de winkel bij mijn abonnement wordt gekeken is die ook 5? lager Dan wat er in het contract staat.
Terug naar de lijst