Over Mail Mij

Over Mail Mij 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Pluskat
    een Hyperlink

    Knap gedaan hoor, dat linkje werkt echt. Ik heb er zes keer op geklikt en ik kwam ook echt zes keer bij MijnOA uit Een hyperlink zoals ze bedoeld zijn. Mooi werkt hoor!

    Klein aandachtspuntje is er wel, want eenmaal (of zes) op MijnOA is me je programmaatje iedere zes keer niet opgevallen. Ik kan de Mail Mij optie dus niet benaderen. Moet ik daarvoor een supportdraadje openen of kan ik dat probleem hier bij jou neerleggen?



    Knap hoor, niet zien wat er echt staat. Maar goed, ik zal het maar even wat duidelijker maken waar je het zou moeten kunnen vinden.
    Plaatje
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Pluskat


    Thanks Arno!
    (Was inderdaad een beetje dom van mij om niet meteen bij Spelletjes te kijken)

    Maar nog een andere vraag dan, want sinds ik Windows 10 heb krijg ik geen priv?berichten (dat ligt ligt volgens mij nog steeds bij support) maar ik heb daar wel een work-around voor gevonden via de emailfunctie van mijn eigen profiel. Maar blijft die mogelijkheid behouden of moet ik nu naar Spelletjes voor mijn priv?berichten nu er deze Mail Mezelf functionaliteit is toegevoegd?


    Dus als iemand een privebericht naar je stuurt, krijg jij in je normale mail geen bericht dat je een privebericht hebt ontvangen?

    Geen mail in je mailbox dat je een privebericht hebt ontvangen: Controleer eens je spambox van je mailprovider. Kans dat ze daar naar toe gestuurd worden.

    En wat betreft die "mail mij" functie: het is alleen maar een mogelijkheid om jezelf een reminder te sturen. Je hoeft er niets mee te doen als je een andere manier hebt. En de plek is onder de spelletjes. Heeft dus niets met spelletjes te maken, maar het is een vakje die vrij is. Toevallig staat hij in MijnOA onder spelletjes. Zet je spelletjes uit in MijnOA, staat hij er ook niet onder Smile.
Terug naar de lijst