Flixtronix

Flixtronix 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    >>LINK<<

    Het lijkt zo mooi, maar een vriend wees me erop dat het streamen wel eens illegaal zou kunnen zijn.

    Op hun site gaan ze hier niet echt op in, maar van wat ik her en der lees, vermoed ik dat met name de films illegaal zullen zijn.

    Iemand hier kennis van/ervaring mee?
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Mirjam



    Wij hebben 'm, zoon vindt het super, alle nieuwe series en films. Dus ik twijfel ook of het wel legaal is, het is vergelijkbaar met de Apple TV. Die had ik ook, de jailbreak versie (dus illegaal), maar die heb ik verknoeid door 'm te updaten, wat blijkbaar niet mocht (of op de verkeerde manier).
    De Flixtronix bemoei ik me dus niet meer mee, maar wordt wel regelmatig door zoon ge-update (juiste manier denk).

    Echt, de allernieuwste films zitten ze hier te kijken, dus kan haast niet anders dan illegaal.

    Help...wat zijn evt consequenties??


    Voor nu nog geen consequenties volgens mij als ik artikel van Leonard lees.

    Dit kan echter snel veranderen. Optie is dan om te zorgen voor anonieme en beveiligde VPN-verbinding. Je schijnt dan minder een te traceren te zijn. Geen idee hoe je zoiets doet Smile En ik merk dat mijn geweten toch een beetje gaat opspelen Smile
Terug naar de lijst