ZZP-er en vervanging

ZZP-er en vervanging 

Onderwerp van Peppie

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef Peppie
    Geen idee of ik in de goede rubriek zit. Het gaat over werk en dit leek me de meest passende rubriek.

    Als deeltijd zzp-er moet je iemand achter de hand hebben voor als je zelf verhinderd bent. Hoe hebben anderen dat geregeld. Heb je een aantal mensen achter de hand die je kunt benaderen? Hoe doe je dat bij langdurig ziek zijn, zoals een gebroken been o.i.d.?

    Aanvulling: natuurlijk geldt dit ook als je 100% zzp-er bent.

    Ik ben ook zzp-er in de zorg. Ik heb een grotere praktijk in de buurt als back-up en afgelopen zomer heb ik andere zzp-er ingehuurd voor vakantievervanging.
  2. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef Peppie
    Dank voor jullie snelle reacties. Een van de bemiddelingsbureaus voor het verpleegkundige stuk willen graag met naam en toenaam horen wie er waarneemt en dat lijkt me niet haalbaar. Net alsof zo iemand opeisbaar zou zijn door het bemiddelingsbureau als ik door overmacht ergens in de kreukels zou liggen.


    Het lijkt mij dat het bemiddelingsbureau een schat aan data heeft en mensen die met elkaar in een poule zouden kunnen zitten om te vervangen. Kun je zoiets niet aansnijden? Dat er bijv. 10 zzp-ers die zelfde werk doen voor hen samen een vervangingspoule vormen en benaderd kunnen worden als het nodig mocht zijn?
  3. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    quote:
    Dit schreef Dion


    Tricky. Belastingdienst kan dit zien als werkgeverschap met alle gevolgen van dien.


    Dank voor je bezorgdheid, ik heb dat risico afgedekt. Inhuren is wat kort door de bocht geweest, we hebben aan alle eisen voor belastingdienst voldaan doordat diegene in dienst is/was van een uitzendbureau.
Terug naar de lijst