OA actieve week in de Ardennen: Vraag aan Bart

OA actieve week in de Ardennen: Vraag aan Bart 

Onderwerp van michaele

Terug naar de lijst
  1. michaele
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van michaele
    Ha, we hebben leuke herinneringen aan de OA week in de Ardennen 2 jaar geleden. Graag zouden we in 2017 weer gaan. Mijn vraag: wanneer weet je welke week dit is (want volgens mij is het maar 1 week). Ik zit met de planning met mijn ex... daar moet ik het eigenlijk voor weten. Ik hoop niet dat ik tot februari moet wachten om te plannen.
    Graag hoor ik het! Dank! Michaele
  2. michaele
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van michaele

    Thanks, ik wacht af. Als het maar niet te ver rijden is, ik was juist zo blij met iets voor pubers op max 4 uur afstand :-).
    16 nov '16 - 09:13:42 / 16 nov '16 - 18:55:28
  3. michaele
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van michaele

    Ha Bart, sorry dat ik er nog op terugkom, maar mijn dochter moet van haar werk v??r donderdag haar vakantie doorgeven. We wachten op jouw info, maar dat is net een paar dagen te laat voor ons. Daar is helaas geen begrip voor bij hen. Nu weten we dus niet wanneer de actieve week valt...
    Kun je alsjeblieft (evt. in pb) de week doorgeven dat dit gaat plaatsvinden, zodat we voor donderdag weten welke periode wij onze vakantie kunnen boeken? Ik hoop het!
    Groet, Michaele
  4. michaele
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van michaele

    Ok?, duidelijk. Dat er geen Ardennenweek kwam wist ik, ik wist alleen niet of de alternatieven ook maar in 1 week zouden (kunnen) vallen, maar dat is dus niet zo. Thanks!
Terug naar de lijst