Knipperlichten doen het pas als de auto warm is

Knipperlichten doen het pas als de auto warm is 

Onderwerp van Peppie

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie
    De knipperlichten van mijn Ford Ka, bouwjaar 2001, doen het sinds eergisteren pas als de auto een beetje opgewarmd is. Zeg maar na 10 minuten rijden. Natuurlijk morgen naar de garage, maar zijn er mensen die dit herkennen en een beetje weten wat het kostenplaatje is?
  2. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    @ Dieneke, zo komt het over inderdaad.
    @Capibara, ik heb zelfs de verwarming aangezet maar dat leek niets uit te makenSmile
  3. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    Kan het zijn dat het relais door het stilstaan koud of vochtig is geworden waardoor het niet werkt?
  4. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    Ok, ik zie dat ik net over een stukje uitleg heen heb gelezen.

    Waar zit dat in de auto? Kan ik daar bij?
  5. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    de alarmlichten.........een crisisvraag
  6. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    Dank jullie wel!
    Ik heb trouwens de knipperlichten net weer geprobeerd. Nu deden ze het wel. Raar en onveilig. Een soort verrassingspakket.
  7. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    quote:
    Dit schreef SFR


    Ja, dat heb je soms met auto's.

    Is het de 1e generatie Ka? Ja dus (bj.2001)

    Als de pinkers het morgen ook weer doen.. misschien eerst ff de garage bellen en het probleem voorleggen. Je zal vermoedelijk vast niet de eerste zijn met dit 'probleem'.. en scheelt je een ritje naar de garage alwaar de diagnose toch moeilijk vast te stellen is als het werkt.

    Hoe is het met de roest rondom de tankklep? Nog beheersbaar?
    Smile


    De rost rondom de tankklep is bij de oude Ford Fiesta's een ramp. Bij deze Ford Ka is alles spik en span. Gewoon een prima auto behalve dan dat ik op bepaalde momenten een houten hand aan steel moet meenemen om richting aan te geven.
  8. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    quote:
    Dit schreef Fons69
    Knipperlichtrelais zit bij de stengel achter het stuur.
    1 schroefje bovenop losmaken, en je pakt zo de hele unit er af.


    Ik zal morgen bij daglicht hier eens een blik op werpen.
  9. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    Super duidelijk filmpje!
  10. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    De relais is met een hoop gedoe vervangen. Het leed was nog niet geleden. Gisteren bij vertrek wilde de auto niet starten. Er is vandaag een nieuwe accu ingegaan. Vanmiddag werkte alles. Ik doe een schietgebed dat als ik morgenochtend vroeg naar mijn werk moet het allemaal nog werkt.
  11. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    De pinksters doen het nu ook bij vrieskou echt zo mooi om te zienSmile Bij de Quick Fit was het vanochtend niet druk, maar ik was er dan ook al om 10 uur. Het zal komende dagen lastig worden voor de oude auto's. Gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrij. Net nog even de auto gestart en dat deed hij als een zonnetje. Morgen een vroege dienst dus ik hoop dan gewoon weg te kunnen rijden.
  12. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie

    Het relais bleek links vlak bij het portier te zitten en dan achter een luikje heel ver naar achteren.
Terug naar de lijst