Nieuwbouw kopen

Nieuwbouw kopen 

Onderwerp van Jazz_i

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Ik denk er over om een nieuwbouw appartement te kopen, de bouw is al gestart en verwacht 3e kwartaal 2017 klaar te zijn.
    Maar nu... Ik heb al vaker een huis gekocht maar nog nooit alleen en nog nooit nieuwbouw.
    Waar moet ik op letten bij het kopen van nieuwbouw? Welke vragen moet ik de makelaar en de aannemer stellen? Weet iemand een goede fincancieel adviseur (omgeving Veenendaal/Wageningen bij voorkeur)
    Alle tips, hulp, aanwijzingen en raad is welkom!
  2. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i

    Thx voor jullie tips!
    De servicekosten weet ik al, zijn lager dan wat ik nu betaal dus dat scheelt alvast. Die bouwtermijnen zijn nieuw voor me en is een hele goede!

    Weet iemand ook hoe het nu zit met hypotheekofferte kosten? Een kennis kreeg daar een rekening van ? 1200,- voor?
  3. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i

    Dank weer voor de aanvullingen!
    Ik ben lid van eigen huis en heb daar maandag een gesprek over hypotheken e.d. Zag ook dat zij meer begeleiding doen, vind ik wel fijn denk ik met mijn gebrek aan geheugen en concentratie. Dan is het sowieso prettig als er iemand bij is en als diegene dan ook nog weet waar het over gaat is het helemaal fijn.
    @Monchique Het wordt met de dag spannender Smile (ik voel me ook een beetje stuiterballetje) maar het is zo leuk! Het huis komt in Wageningen, jammer dat jij net op een onhandige afstand zit!
Terug naar de lijst