opmerkingen

opmerkingen  

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    Lijkt alsof ze jou een beetje op scherp willen zetten.. dat je nog meer je best gaat doen.
    Ik neem aan dat als er echt iets niet goed was, ze al eerder bij je langs gekomen zouden zijn.
  2. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Zou kunnen, ik vind dit echter een erg nare manier om mij op scherp te zetten, als ik verder een hele mooie beoordeling heb (alles A en B) maar ik krijg het gevoel dat de persoon die de geeft geen vertrouwen in mijn kunnen heeft en dat steekt mij omdat er geen aanleiding is bij mijn adviseurs en zij op het deel waar zij deze opmerkingen bijzet niet de persoon is om daar de input te geven.....omdat dit normaal bij mijn adviseurs ligt.

    Zij herkennen de opmerkingen dan ook niet! Smile



    Maar is dit de eerste keer dat die persoon jou beoordeelt?
  3. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    Mijn ervaring is dat ze de lat ieder jaar hoger leggen.
    Dus is het moeilijk om je score te verbeteren.
    Een score B van dit jaar is dus een verbetering ten opzichte van een B van vorig jaar.

    Anders zou je dit jaar een A scoren en kun je eigenlijk niet meer verbeteren.
  4. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Nou dat dus idd, ik krijg hierdoor het gevoel het kennelijk niet goed te doen en het volgend jaar niet meer te kunnen oid.....

    Daarbij dat ik zo'n beoordeling heb qua AB onder mijn omstandigheden van het afgelopen jaar, zie ik als een prestatie......geeft ook direct aan waarom ik zo moe ben omdat ik al die ballen in de lucht wil houden. Smile



    Ik heb ook altijd zo'n beoordeling. Nooit uitmuntend / goed, maar gewoon een degelijke beoordeling. En ze weten ook dat ik wel alles in de lucht weet te houden. (en soms moet er van bovenaf ingegrepen worden omdat ik steeds meer op me nam..)

    Maar werk er al bijna 20 jaar en heb al vele reorganisaties overleefd. Dus dan doe je toch iets goed.
  5. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    Succes morgen!!!
  6. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    Echt fijn joh!!

    En nu met een gerust hart vooruit kijken naar de vakantie.
  7. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Nou echt toe aan een week niets!! Nog 8 dagen werken, ik ga vast aftellen! Smile



    Hier nog 2 weken en het aftellen is ook hier begonnen.
  8. Fons69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fons69
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    En dan zennnn Smile
    Plaatje
Terug naar de lijst