Chat

Chat 

Onderwerp van scar

Terug naar de lijst
  1. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    Zie hieronder
  2. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    Ik heb ff mobiel gechat en idd ik zie mobiel geen funktie om letters groter te maken. Deze optie heb je op pc wel. Als ik via de pc chat kan ik tijdens chatren links de lettergrote/ type en kleur aanpassen. Dit kan ook op je mobiel niet!
  3. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Volgens mij op een tablet wel.
    Op de foon kan ik het ook niet


    Maar is echt wel een verbeterpuntje voor Bart, ik moest mn leesbril opzetten om te kunnen lezen ;-) misschien het standaard lettertype wat vergroten.
  4. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Ik heb varifocaal dus nergens last van :p
    Als lettertype te groot is moet je weer heel snel lezen



    Nou Rose, dit lettertype wat de chat als standaard geeft is echt klein. Kom eens kijken zou ik zeggen ;-)
  5. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    quote:
    Dit schreef SFR
    Veel te hip. zo'n iPad. Gewoon een laptop kopen. Smile
    Werkt prima, de chat.

    Ik zou eerder zeggen.. breng de 4 kamers terug naar ??n. Voor de drukte hoef je er geen 4 te hebben...Smile


    Het is wel degelijk handig gebleken. Als het druk is is het voor nieuwe mensen niet te doen als er bv 23 man aan het klessebessen zijn, dan is het handig even ergens anders rustig met een aantal anderen gelijk gestemde te praten. Daarbij is het handig om een keuze te hebben bij welk groepje je het meest aansluit. Dus ik zou zeggen..... lekker zo houden, heeft niemand last van, zeker niet mensen die eigenlijk nooit chatten en heel af en toe eens komen gluren. Lekker zo laten!
Terug naar de lijst