Zou jij ?159.000 neertellen voor 19m? in Amsterdam?

Zou jij ?159.000 neertellen voor 19m? in Amsterdam? 

Onderwerp van Dion

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. ton1965
    2021: ik wil op vakantie!

    Toon alleen de berichten van ton1965
    quote:
    Dit schreef Solar

    Nee. Ik bedoel bv Eye En als je van die kant naar overkant kijkt zie je prachtige architectuur aan de overkant. Adam toren(oude Shell) met draaiend restaurant Moon
    Het Oostelijk Havengebied.
    Er zijn zulke mooie plekjes


    Klopt! Ik maak/organiseer regelmatig fiets en wandeltochten door mijn stadje, altijd leuk om van die provincialen uit de buurt van de Maas rond te leiden.

    ga is naar de markthallen, naar de Tuinen of de schitterende nieuwe woontorens aan de zuid-as
    Plaatje
  2. ton1965
    2021: ik wil op vakantie!

    Toon alleen de berichten van ton1965
    quote:
    Dit schreef scar
    over onwetendheid gesproken.

    Amaterdam gaat ten onder aan zijn eigen glorie, je kunt er niet meer normaal leven.

    Jaren daar gewoond toen het nog leefbaar was. Nu word je onder de voet gelopen om over de prijzen nog maar te zwijgen.

    Daarom verhuizen steeds meer Amsterdammers naar Rotterdam. Dat is niet voor niets.


    Ietwat nuance : Het zijn meestal 010-ers die naar Amsterdam zijn verhuisd en weer terugkeren naar 010 met een grote zak winst van hun verkochte huis in Amsterdam.

    Soort gastarbeiders die terugkeren naar hun thuisland.
  3. ton1965
    2021: ik wil op vakantie!

    Toon alleen de berichten van ton1965
    quote:
    Dit schreef Inge65
    [B]
    Ik werk aan de Zuidas. Die woontorens zijn gruwelijk duurSmile/B]
  4. ton1965
    2021: ik wil op vakantie!

    Toon alleen de berichten van ton1965
    Gezinnen met kleine kids verhuizen vanaf Amsterdam naar het Gooi , (Naarden, Bussum , Hilversum ,Huizen en iets duurder naar Blaricum en Laren)
    Daarnaast vlakbij Amsterdam naar Landsmeer, Abcoude en Amstelveen
    En natuurlijk richting de duinen met Haarlem als topper en daarna Overveen, Velsen Noord en Zuid, Aerdenhout en Bloemendaal.

    En ergens onderaan tussen de andere steden uit de provincie staat Rotterdam , vreemd genoeg in trek bij homo paartjes en ouderen die ergens een band met die stad hebben.

    Migratie is in zijn totaliteit toegenomen, maar Rotterdam steekt er echt niet bovenuit.

    Wat wel populair is , is het oosten van het land, vooral ouderen die duur verkopen en goedkoper of groter gaan wonen.
Terug naar de lijst