Alternatief voor Norman antivirus?

Alternatief voor Norman antivirus? 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Mijn computer is niet meer beschermd tegen virus, mijn jaar abbo liep af.Ik had altijd Norman op mijn pc maar die is nu ondergebracht bij AVG. Nu krijg ik meldingen van AVG voor een antivirus product van hun maar die zijn dubbel zo duur als wat ik voor Norman betaalde. Daar betaalde ik 30 euro voor 1 jaar, 1pc.

    Tijd om te shoppen voor een ander product maar welke? AVG heeft ook gratis producten zie ik, is dat wat? Het maakt mij niet uit van wie als het maar goed en handig werkt Smile

    Nu ik toch bezig ben, voor de volledigheid ook maar even gekeken wat ik allemaal voor andere bescherming enzo op de pc heb zitten ( misschien teveel?) en dat is het volgende:

    CCleaner
    Malwarebytes anti malware
    Advance Systemcare 9
    Iobit Malware fither
    Driverbooster 3




    25 jan '17 - 22:02:04 / 25 jan '17 - 22:16:31
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Cato
    Echt een vraag voor Raymond! Smile


    Ik wacht rustig af, die is vast even de hond uitlaten ofzo Smile
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Raymond

    Moet ik die eerst kopen...

    Zoals fantamas al zei geeft security essentials voldoende bescherming. Bitdefender vind ik echter het beste en kost 19.95 per jaar voor 1 pc. Voor 3 29.95


    Ik kon nergens de Bitdefender voor 1 pc voor 19.95 vinden Smile op hun site stonden alleen veel duurdere, maar heb het voor nu even opgelost met de Avast free, zit er in ieder geval voor nu iets op.
Terug naar de lijst