Warmtepomp

Warmtepomp 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Wie weet of een warmtepomp een goed idee is?

    Kreeg een folder van deze:
    >>LINK<<

    Lijkt allemaal heel handig, alleen is het zo een echte verkoop-folder waarin ze zeggen dat je heel veel voordeel gaat krijgen. Dat riekt naar addertjes onder het gras...

    En ze geven deze prijs: 4000 euro min 2300 subsidie = 1700 euro.

    En dan bespaar ik "tot wel 450 euro op mijn gasrekening". Maar dat zou dan dus ook 1 euro kunnen zijn. Smile

    Hoe het mijn huis gaat koelen is me niet helemaal duidelijk. Hoe komt die koele lucht de kamer in?
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Even kopi?ren uit de juichende folder:

    De laatste jaren zijn de energieprijzen enorm gestegen. De verwachtingen
    voor de toekomst zijn er niet veel beter op. Door de stijgende
    gastarieven en de verhoging van de BTW gaat u meer betalen voor energie!

    Als consument kunt u hier helemaal niets aan doen. U kunt niet stoppen met energie verbruiken,
    en wisselen van energieleverancier blijkt vaak lood om oud ijzer. Het accepteren en betalen lijkt de
    enige oplossing? toch?

    Maar wat nou als u de kans krijgt om veel minder energie te verbruiken zonder comfort te
    verliezen? Die kans is er! Het is de Elga, een slimme, modulerende warmtepomp die samenwerkt
    met uw eigen HR-ketel!

    De Elga gebruikt warmte uit de buitenlucht en zet dit om in bruikbare warmte voor uw woning. U gebruikt de HR-ketel dan alleen nog voor warm water en op de dagen
    dat er een piekwarmtevraag is. Dit zorgt ervoor dat u flink bespaart op de energienota! Naast verwarmen in de winter, kan de Elga de temperatuur van de woning een aantal graden omlaag brengen in de zomer. De Elga is dus een energiezuinige en kostenbesparende manier om uw wooncomfort te verbeteren!
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Het is wel een beetje een erge folder...
    >>LINK<<

    "Nu met 1000 euro subsidie".

    Hm.
Terug naar de lijst