Buitenkraan

Buitenkraan 

Onderwerp van Moi76

Terug naar de lijst
  1. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Ik heb geen buitenkraan in mijn achtertuin, wat ik vervelend vind. Daarbij was ik afgelopen jaar constant druk in de weer met een gieter.

    Nu zou ik graag een buitenkraan laten maken, voor mijn gemak. Weet iemand wat het ongeveer kost om een buitenkraan te laten leggen?
  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Gert
    Als er kruipruimte onder je huis is kost het ongeveer ?200,- met alles er op en er aan.

    Als je in een straal van 10 km van Amersfoort woont kan ik het voor je uitvoeren.
    Ik ben loodgieter van beroep.


    Hey dank voor je reactie, ik woon helaas verder dan 10km. Anders had ik het graag laten doen! Maar ik weet nu iig wel aan welke prijs ik moet denken. Smile
  3. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Afhankelijk situatie dus is niet te zeggen . Maar er is vast wel een OA lid die je kan helpen . En afhankelijk waar je huis staat want elders is lastig zoeken 😄


    Ik krijg op werkspot veel verschillende prijzen, zonder dat ze de situatie gezien hebben. Dus wert totaal niet wat een eerlijke en redelijke prijs is.

    Ik woon zelf in regio Utrecht gemeente stichtse vecht.
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Solar
    Oh ik heb dat ook nodig!!'


    Smile scheelt een hoop heen en weer gesjouw!!
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Erna


    Die is inderdaad veel handiger. Klik je de tuinslang zo op.

    Al ben ik persoonlijk geen fan van de tuinslang aan de keukenkraan. In mijn geval zou die dan door de hele woonkamer moeten liggen met de keuken aan de voorkant. Ben dan ook blij met mijn buitenkraan achter.


    Dit heb ik in het verleden ook weleens gehad......dan druppelde er vaak toch water over de vloed. Dat wil ik iig niet meer.

    Daarom wil ik nu gewoon een aansluiting buiten hebben.
  6. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Erna
    Het ligt een beetje aan de situatie ter plaatse. Wanneer je keuken (of een toilet oid) aan de achtertuin grenst en je hebt waterleidingen in het zicht of in keukenkast dan is het vaak alleen een kwestie van doorzagen, aftakking en kraantje ertussen om te kunnen afsluiten in de winter, gat boren door de buitenmuur en leiding doortrekken (evt. via de ruimte onder de keukenkasten) en buitenkraan plaatsen. Een handige klusser heeft dit in niet al te lange tijd klaar.

    Maar is er geen zichtbare waterleiding of zit je keuken oid aan de voorkant, dan zal je moeten bekijken waar je waterleiding dan wel vandaan moet komen en afhankelijk van locatie en lengte heb je dan hogere kosten. Via de kruipruimte is dan relatief makkelijk als deze begaanbaar is. Ook dan hoeft het niet extreem duur zijn.

    200 euro vind ik persoonlijk flink betaalt, maar daar zit dan ook een flink deel voorrijkosten en werkloon in. Het is in ieder geval geen vriendenprijs. Mijn advies zou zijn een paar installateurs/loodgieters uit te nodigen en een prijsopgave te laten doen. Mits je geen bekende in je vrienden/familie kring hebt die dit zou kunnen doen.


    Mijn keuken zit aan de voorzijde, ik heb een kruipruimte...... ik wacht werkspot iig even af.
  7. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Pascal
    Is er niemand die dat gratis wil doen... iets van we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar... Ik wil het best voor je doen.. waterleiding doorzagen t-stuk ertussen, tyleen naar buiten en een kraan plaatsen.. matriaal haal je zelf of we halen het samen en je zorgt dat er Radler 0,0 in huis is...

    Zo makkelijk kan het... of je maakt er een uitje van... Smile


    Hey wat lief!! Smile

    Ik was even uit de lucht!

    Uiteraard maak ik graag gebruik van je aanbod! Dan haal ik Radler in huis en dan bied ik je ook nog een lunch of etentje aan voor de moeite!

    Ik dacht zelf eraan ergens in maart ivm de kou nu, maar als je dit voor mij zou willen doen, SUPER!!

    Oh en uiteraard wanneer het jou uitkomt!!Smile

  8. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Pascal


    Geen probleem, stuur tegen die tijd maar een pb, komen er wel uit met de datum... In mijn koophuis had ik hetzelfde gedaan... Op mijn balkon nu hoef ik geen kraan... SmileSmile


    Helemaal top! We houden even contact! Smile

    Op je balkon hoef je ook geen zwembad te vullen natuurlijk! Smile

    Ik ga nu snel mijn bed in, net thuis en morgen om 06.00 gaat de wekker weer!
Terug naar de lijst