Buitenkraan

Buitenkraan 

Onderwerp van Moi76

Terug naar de lijst
  1. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Ik heb geen buitenkraan in mijn achtertuin, wat ik vervelend vind. Daarbij was ik afgelopen jaar constant druk in de weer met een gieter.

    Nu zou ik graag een buitenkraan laten maken, voor mijn gemak. Weet iemand wat het ongeveer kost om een buitenkraan te laten leggen?
  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Gert
    Als er kruipruimte onder je huis is kost het ongeveer ?200,- met alles er op en er aan.

    Als je in een straal van 10 km van Amersfoort woont kan ik het voor je uitvoeren.
    Ik ben loodgieter van beroep.


    Hey dank voor je reactie, ik woon helaas verder dan 10km. Anders had ik het graag laten doen! Maar ik weet nu iig wel aan welke prijs ik moet denken. Smile
  3. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Afhankelijk situatie dus is niet te zeggen . Maar er is vast wel een OA lid die je kan helpen . En afhankelijk waar je huis staat want elders is lastig zoeken 😄


    Ik krijg op werkspot veel verschillende prijzen, zonder dat ze de situatie gezien hebben. Dus wert totaal niet wat een eerlijke en redelijke prijs is.

    Ik woon zelf in regio Utrecht gemeente stichtse vecht.
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Solar
    Oh ik heb dat ook nodig!!'


    Smile scheelt een hoop heen en weer gesjouw!!
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Erna


    Die is inderdaad veel handiger. Klik je de tuinslang zo op.

    Al ben ik persoonlijk geen fan van de tuinslang aan de keukenkraan. In mijn geval zou die dan door de hele woonkamer moeten liggen met de keuken aan de voorkant. Ben dan ook blij met mijn buitenkraan achter.