Sims 3 heeft flikkerende muren..

Sims 3 heeft flikkerende muren.. 

Onderwerp van Monique15

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15
    Na het overnemen van een desktop met windows 10 heeft mijn dochter Sims 2 geinstalleerd. We hebben de computer helemaal geupdate maar toch werkt het niet goed. Het spel is sloom en de muren en ramen van de huizen flikkeren van zwart naar rood.
    Komt iemand dit bekend voor en weet misschien hier een oplossing voor ?
  2. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    Waar vind ik die specificaties Frank ?
  3. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    Dank voor julliw reacties....ik heb contact gehad met degene die de computer aan mij verkocht heeft en we gaan kijken naar een oplossing. Zelfs een simpel Youtube filmpje bleef haperen Smile
    Terwijl ik toch van te voren had aangegeven dat Sims en Youtube ( voor dochterlief ) de reden van aanschaf was.
  4. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    Ik heb de computer weer aan hem teruggegeven. Ik kan er niks mee. Dus gezegd of je maakt hem in orde waar ik hem voor bedoeld had of ik wil graag mijn geld terug. Van te voren heb ik duidelijk aangegeven dat hij voor puberdochter was, en dat Youtube en Sims mogelijk moest zijn. Ik ben erg benieuwd....

    Ik heb nu voor de computer die we hadden een externe schijf aangeschaft. En wil kijken of we daar dan Sims op kunnen installeren. Had ik beter gelijk kunnen doen Smile Moet nu maar afwachten of ik mijn geld nog terug krijg. ( was via Marktplaats dus ken diegene verder niet )
  5. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    Ik heb een externe schijf van Toshiba gekocht, plug & play, en Sims daar op geinstalleerd. En het werkt ! Mooi beeld en gewoon supersnel. Had ik gelijk moeten doen ipv andere ( waardeloze ) computer van iemand overnemen. Dochterlief is iig helemaal blij Smile
  6. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    WilM, bedankt voor je duidelijke afbeelding. De computer die het niet deed had inderdaad aansluiting onderin. ( dus losse videokaart ? )
Terug naar de lijst